Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Eyeforpharma Barcelona 2013 - Kedvezményes részvétel a Szinapszissal

Örömmel tudatjuk, hogy a Szinapszis Cégcsoport az eyeforpharma Barcelona 2013 rendezvény kiemelt stratégiai partnere lett. Az együttműködés eredményeként most lehetőséget biztosítunk Önnek, hogy rendkívül kedvezményes áron látogasson el Európa legrangosabb gyógyszeripari konferenciájára. Amennyiben a regisztráció során a "szinapszis" kódot használja, a Silver Pass belépőt 1100 EUR, a Gold Pass belépőt 1300 EUR, a Diamond Pass-t pedig 1700 EUR áron vásárolhatja meg.

Internet az egészségügyben (En)

Az internet mára szerves részévé vált az orvosok szakmai tevékenységének. Az online eszközök segítségével az egészségügyi szakemberek gyorsabban juthatnak hozzá bizonyos kezelésekkel, gyógyszerekkel kapcsolatos információkhoz. Ezenkívül a betegek tájékozódási szokásai, a jogi szervek előírásai és az egyre éleződő szakmai versenyhelyzet is mind az online információforrások rendszeres használatát feltételezik.

Gyógyszeripari online szolgáltatások - egyre nagyobb elvárások (En)

Egy nemrégiben megjelent tengerentúli felmérés szerint a betegek egyre inkább elvárják a kifejezetten páciensekre szabott online szolgáltatásokat és segítségnyújtást a gyógyszeripari cégektől. A Manhattan Research tanulmánya alapján a betegek általános elképzelése a gyógyszeripari cégek szerepéről jelenleg jelentős változáson megy keresztül.

7 gyógyszeripari kommunikációs trend (En)

Ahogy a gyógyszeripar maga mögött hagyja a kihívásokkal teli 2012-es évet, Paul Tunnah, a Pharmaphorum szerkesztője az üzleti kommunikáció legújabb trendjeit veszi sorra, kiemelve a változásokat, amelyek a legnagyobb lehetőséget jelenthetik az iparág számára 2013-ban.

Creation Healthcare - közösségi média monitorozás (En)

A Creation Healthcare elsőként indított útjára a közösségi média felületeken zajló kommunikációt monitorozó eszközt, amely az egészségügyi szakemberek nyilvános online beszélgetéseit elemzi. A brit cég Creation Pinpoint szolgáltatása egy szakemberekből álló adatbázis segítségével működtethető.

Online beteg- és orvosi közösségek - növekvő trend (En)

A közösségi felületek alapvetően változtathatják meg az egészségügyi szakemberek kommunikációs szokásait mind kollégáikkal, mind betegeikkel. Új kutatások szerint az orvosi online közösségek népszerűsége jelentős növekedés előtt áll. Ez új lehetőségek hosszú sorát nyithatja meg a gyógyszeripari cégek előtt.

A gyógyszeripar megítélése tovább romlik (En)

Az árak emelkedése, illetve a következetesség hiánya a gyógyszeripari cégek megítélésének további romlását eredményezték. A PatientView 2012-es felmérése szerint, amely 56 ország 600 betegközösségének megkérdezésével készítette tanulmányát, a válaszolók csupán 34 százaléka tartja "jónak" a gyógyszeripart és tevékenységét. 2011-ben ez az arány még 42 százalék volt.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat? ?s Tan?csad? Kft. H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.