Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

A brit Egészségügyi Minisztérium digitális stratégiája (En)

Az egészségügy jelentős változásai, a minőségi ellátás elvárása naprakész, modern digitális stratégia kidolgozását teszi szükségessé. Ez az alapvető üzenete a brit Egészségügyi Minisztérium által összeállított digitális stratégiának, amely jobb ellátást, illetve az egészségügy átfogó megújítását tűzte ki célul.

Google: leggyakoribb egészségügyi keresések 2012-ben (En)

Bár az egészséggel kapcsolatos keresések egyre népszerűbbek, illetve egyre többen fordulnak internetes forrásokhoz, keresőkhöz ilyen jellegű kérdéseikkel, az egészségügyi keresések nem jutottak fel a Google 2012-es toplistájának csúcsára. A leggyakrabban használt kulcsszavak kimutatásához a Google több mint 1 trillió keresés adatait vizsgálta meg.

Digitális forradalom az európai gyógyszeriparban? (En)

Az új év kezdetekor érdemes visszatekinteni és egy alapvető kérdéssel vizsgálni a gyógyszeripar és digitális megoldások kapcsolatát. Vajon az úgynevezett digitális forradalom jelentős változást hozott-e a gyógyszeripari kommunikáció és marketing területén? Vajon mennyire befolyásolta az iparágat és az alkalmazott promóciós modelleket?

Tartalom marketing stratégia 3 lépésben (En)

Minden üzletágban nagy kihívást jelent az újabb és újabb digitális felületek, új marketing eszközök bevetése. Éppen ezért sokat segíthet az alapvető célok, elvárások tisztázása és a munkafolyamatok kisebb lépésekre való lebontása. Az alábbi cikk a sikeres tartalom marketing stratégia kialakításának elsődleges kérdéseit tekinti át.

12 alkalmazás egy egészségesebb 2013-ért (En)

Számtalan applikációt fejlesztettek az elmúlt évben, amelyek mind egyszerűbbé, könnyen követhetővé teszik az egészségmegőrzés, edzés lépéseit, az egészséges életmód kialakítását. Az alábbi cikk az elmúlt év 12 legnépszerűbb egészséggel, aktív életmóddal kapcsolatos alkalmazását gyűjtötte össze.

13 digitális jóslat 2013-ra (En)

Alex Butler, a Pharmaphorum állandó szerzője, digitális egészségügyi marketing szakember az előttünk álló évre tekintve gyűjtötte össze a gyógyszeripar várható trendjeit. A cikkben kitér a közösségi média gyógyszeripari szerepére, a LinkedIn jövőjére, illetve a minőség kiemelt elvárására a mennyiségi mutatók helyett.

Eyeforpharma konferencia, Barcelona 2013 - a teljes program (En)

Az egészségügy alapvető változásai újszerű elvárásokat hoztak a gyógyszeripari cégek számára. Új gondolkodásmód, illetve üzleti modell kialakítására van szükség. Ennek középpontjában pedig a fogyasztó igényei kell, hogy álljanak. Éppen ezért az Eyeforpharma konferencia szervezői, eltérve a hagyományoktól, a fogyasztó nézőpontja köré építették a rendezvény programját.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat? ?s Tan?csad? Kft. H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.