Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Gyógyszeripar 2012: a mobil éve (En)

Az okostelefonoktól kezdve a táblagépekig, a mobil egészségügy minden bizonnyal az egyik legjelentősebb területe volt a gyógyszeripari marketing újításoknak 2012-ben. Nemrégiben készült kutatások szerint az európai orvosok és egészségügyi szakemberek közel 20 százaléka használ táblagépet mindennapi munkája során, és ez az arány egyes országokban magasabb is lehet.

Pfizer: analitika és az értékesítési módszerek új generációja (En)

A gyógyszeripari piac nagyléptékű változásai nyomán minden eddiginél fontosabb szerep jut a statisztikai kimutatásoknak és analitikának. Az alábbi esettanulmány a Pfizer példáján keresztül mutatja be, hogyan teremthet közvetlen kapcsolatot az analitika, illetve monitorozás a céges stratégia és a kivitelezés között.

Orvoslátogatók és a táblagépek: az értékesítés új eszközei (En)

Egy nemrégiben publikált hosszútávú felmérés eredményei szerint az iPad-detailing rövid idő alatt alapvetően alakította át a gyógyszeripari értékesítést. A táblagépen bemutatott prezentáción keresztül elért orvosok aránya egy év alatt 15 százalékról 85 százalékra emelkedett. A hatékonyság növeléséhez azonban elengedhetetlen többcsatornás, szegmentált és interaktív bemutatók összeállítása.

YouTube: a gyógyszeripari globális kommunikáció tere (En)

Az alábbi cikkben Daniel Ghinn, a Pharmaphorum állandó szerzője tekinti át a YouTube iparági használatát különböző gyógyszeripari cégek példáján keresztül. Bár mára minden nagyobb piaci szereplő rendelkezik legalább egy YouTube csatornával, a cégek eltérő módon igyekeznek kihasználni a videómegosztó oldal nyújtotta lehetőségeket.

Három érv a gyógyszeripari közösségi média mellett (En)

Bár a közösségi oldalak használata egy erősen szabályozott szektorban akadályokkal teli lehet és igen nagy kihívásnak tűnhet, számos érv szól mégis a gyógyszeripari cégek közösségi oldalakon való aktív részvétele mellett. Az adherencia növelése, a betegek megváltozott szerepkörének jobb megismerése, illetve a jogi szervek állásfoglalásának, döntéseinek nyomon követése mind a közösségi felületek használata mellett szól.

Játékosítás 2012-ben (En)

Az online játékok egészségügyi felhasználása, más néven a játékosítás jelentős közönség figyelmét keltette fel az elmúlt év során. Az év leggyakrabban emlegetett eredménye ezen a téren a Boehringer Ingelheim által fejlesztett és elindított Syrum alkalmazás volt, amely a Facebook oldalán keresztül a gyógyszergyártás folyamatát igyekszik játékos formában rekonstruálni.

Konferencia: eyeforpharma Barcelona, 2013

Az eyeforpharma 2013-ban Barcelonában megrendezésre kerülő konferencia a következő év egyik legrangosabb gyógyszeripar rendezvénye. Az immár 10 éves múltra visszatekintő rendezvényen több mint 80 előadó járja körül a gyógyszeripar legégetőbb kérdéseit. Az eddigi évek résztvevői az értékesítés, marketing, és digitális kommunikáció területeit képviselték.

Minden kedves olvasónknak kellemes karácsonyi ünnepeket és boldog Új Évet kívánunk!

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat? ?s Tan?csad? Kft. H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.