Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

A gyógyszeripar legfontosabb trendjei 2012-ben (En)

Az alábbi cikkben Paul Tunnah, a Pharmaphorum weboldal főszerkesztője tekint vissza a 2012-es évre és veszi sorra a gyógyszeripar jelentős trendjeit és változásait. Az újszerű megoldások és megközelítések a múlt héten megrendezett FT Global Pharmaceutical and Biotechnology konferencia programjában is jelentős szerepet kaptak.

Európa a digitális egészségügyért (En)

Az Európai Bizottság nemrégiben közzétette új tervezetét az egészségügyi rendszer átalakításával kapcsolatban. A dokumentum szerint a Bizottság kiemelt célja a digitális megoldások támogatása a jobb eredmények elérése és a hatékonyabb ellátás érdekében.

Új gyógyszeripari megközelítések: az e-detailing használatától a betegközpontú megoldásokig (En)

A gyógyszeripar terén egyre hangsúlyosabb egy újfajta modell kialakításának igénye. A megközelítések átgondolása többféle módon valósulhat meg az e-detailing eszközének használatától kezdve az orvosok és szakemberek aktív bevonásáig. Mindez hatékonyabb ellátáshoz és szorosabb egészségügyi együttműködéshez vezethet.

A GSK és a Vodafone együttműködése (En)

A GSK és a Vodafone egy új kezdeményezés keretében együttműködve mobil technológia segítségével igyekszik a beoltott gyermekek számát növelni Afrikában. Az egyéves teszt-projektet a Save the Children szervezet támogatja Mozambik Egészségügyi Minisztériumának segítségével.

Pinterest: előnyök és hátrányok a gyógyszeripari cégek számára (En)

Eddig csupán néhány gyógyszeripari cég regisztrált a Pinterest képmegosztó portálon brandépítés, munkaerő toborzás, illetve különböző kampányok megjelenítése céljából. Miután többezer cég hozott létre saját profilt a közösségi oldalon, a Pinterest külön céges profilok létrehozását tette lehetővé, amely funkció segítségével a megjelenített tartalom sokkal hatékonyabban kézben tartható.

Csökkent a közösségi médiára fordított összeg, nőtt a használat aránya (En)

Egy nemrégiben megjelent felmérés szerint míg egyre több gyógyszeripari cég használja a közösségi és mobil felületeket értékesítés és marketing céljából, addig ez a trend nem kézzelfogható a közösségi kiadások alakulásában. Az elmúlt évben 36 százalékkal nőtt a tengerentúli gyógyszeripari alkalmazottak között a közösségi média felületek használata.

Eyeforpharma konferencia - Barcelona 2013 (Hu)

A következő év legnagyobb méretű gyógyszeripari rendezvényére, az eyeforpharma konferenciára 2013. március 19-21. között kerül sor Barcelonában. A program elsősorban a fogyasztó szerepére koncentrál orvosok, befektetők, betegek és olyan gyógyszeripari cégek mint a Novartis, Pfizer, Sanofi, illetve a Google, a Santander és a McLaren részvételével. A rendezvényen 8 párhuzamos program közül választhatnak a résztvevők a többcsatornás marketing, tréning, a piac szegmentációja és még számos témakörben.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat? ?s Tan?csad? Kft. H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.