Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
A keresési logaritmusok átalakítása keretében a Google a gyógyszerekkel kapcsolatos információkat is kibővíti a közeljövőben. A készítmények lehetséges mellékhatásai, hasonló gyógyszerek listája, illetve további online tartalmak is megjelennek majd a keresési eredmények oldalán.→
|
|
Mennyire befolyásolja a digitális eszközök közötti választást a csatorna által elérhető ROI? A kampányok tervezési folyamatát mennyiben befolyásolja, hogy milyen eredményeket várunk egyes platformoktól? Az alábbi tanulmány szerint nem csupán a ROI a döntő, a megfelelő csatorna kiválasztása ennél összetettebb kérdés.→
|
|
Hogyan valósítható meg egy online és offline elemekből álló kampány úgy, hogy a közvetített üzenet hasznos, megbízható legyen és el is jusson a közönséghez? A többcsatornás marketing terén kiemelten fontos a célközönség ismerete, a rendelkezésre álló eszközök kihasználása és a visszajelzések folyamatos monitorozása.→
|
|
Ahogy az év vége felé közeledünk a gyógyszeripar egyre inkább igyekszik előre nézni és megjósolni a következő évek várható trendjeit. Az alábbi cikk a betegek, orvosok és gyógyszeripar változó szerepét foglalja össze többek között a z önmonitorozás, digitális megoldások, közösségi kommunikáció kulcsszavakat hangsúlyozva.→
|
|
A viselkedés és szokások megváltoztatása, a betegek hosszútávú motivációja talán a legnagyobb kihívás és lehetőség is egyben a mobil egészségügy területén. Az egészségmegőrzést segítő mobil kampányok sokat meríthetnek a játékosítás megoldásaiból.→
|
|
Az internet mindennapos használata és a közösségi oldalak megváltoztatták kommunikációs szokásainkat és az információkeresés módját. Az egészségügyi tartalmakkal kapcsolatos weboldalak, online közösségek a páciensek szerepét, lehetőségeit is nagyban átalakították.→
|
|
A Roche nyerte el az év gyógyszeripari cége díját a 2012-es Pharmaceutical Market Excellence Díjátadó (PMEA) ünnepségén. A zsűri a Roche képviselőinek csapatszellemét és segítőkész vezetői hozzáállását emelte ki a díj átadásakor.→
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|