Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Google - bővebb gyógyszer információ (En)

A keresési logaritmusok átalakítása keretében a Google a gyógyszerekkel kapcsolatos információkat is kibővíti a közeljövőben. A készítmények lehetséges mellékhatásai, hasonló gyógyszerek listája, illetve további online tartalmak is megjelennek majd a keresési eredmények oldalán.

Melyik digitális csatornát válasszuk a sikeres mobil kampányhoz? (En)

Mennyire befolyásolja a digitális eszközök közötti választást a csatorna által elérhető ROI? A kampányok tervezési folyamatát mennyiben befolyásolja, hogy milyen eredményeket várunk egyes platformoktól? Az alábbi tanulmány szerint nem csupán a ROI a döntő, a megfelelő csatorna kiválasztása ennél összetettebb kérdés.

Többcsatornás marketing - Mit tegyünk és mit ne? (En)

Hogyan valósítható meg egy online és offline elemekből álló kampány úgy, hogy a közvetített üzenet hasznos, megbízható legyen és el is jusson a közönséghez? A többcsatornás marketing terén kiemelten fontos a célközönség ismerete, a rendelkezésre álló eszközök kihasználása és a visszajelzések folyamatos monitorozása.

Páciensek, egészségügyi szakemberek és a gyógyszeripar jövője (En)

Ahogy az év vége felé közeledünk a gyógyszeripar egyre inkább igyekszik előre nézni és megjósolni a következő évek várható trendjeit. Az alábbi cikk a betegek, orvosok és gyógyszeripar változó szerepét foglalja össze többek között a z önmonitorozás, digitális megoldások, közösségi kommunikáció kulcsszavakat hangsúlyozva.

Motiváció és játékosítás (En)

A viselkedés és szokások megváltoztatása, a betegek hosszútávú motivációja talán a legnagyobb kihívás és lehetőség is egyben a mobil egészségügy területén. Az egészségmegőrzést segítő mobil kampányok sokat meríthetnek a játékosítás megoldásaiból.

Közösségi média és a megváltozott betegszerep (En)

Az internet mindennapos használata és a közösségi oldalak megváltoztatták kommunikációs szokásainkat és az információkeresés módját. Az egészségügyi tartalmakkal kapcsolatos weboldalak, online közösségek a páciensek szerepét, lehetőségeit is nagyban átalakították.

Roche, az év gyógyszeripari cége - PMEA 2012

A Roche nyerte el az év gyógyszeripari cége díját a 2012-es Pharmaceutical Market Excellence Díjátadó (PMEA) ünnepségén. A zsűri a Roche képviselőinek csapatszellemét és segítőkész vezetői hozzáállását emelte ki a díj átadásakor.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat? ?s Tan?csad? Kft. H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.