Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Digitális megoldások és a gyógyszeripari marketing új korszaka (En)

Az alábbi cikkben Dominic Owen a digitális technológia gyógyszeripari marketingre tett hatását elemzi, illetve azt, milyen előnyöket hozhat az új eszközök marketing célú használata. Az előnyökön kívül a cikk kiemeli az elmúlt években megjelent digitális újítások nyomán fellépő nehézségeket is.

Microsoft - új mobil alkalmazás a jobb adherenciáért (En)

A Microsoft által kifejlesztett MedicineCabinet elnevezésű mobil applikáció célja a betegek adherenciájának javítása, illetve a mellékhatások könnyebb felismerése. Az alkalmazás különböző funkciói emellett az egészségügyi szakemberek munkáját is segíti a felesleges, illetve nem megfelelő gyógyszerek hatékonyabb azonosításával.

Betegek a digitális korban (En)

Mára egyértelmű, hogy a betegek többsége sokszor digitális eszközökhöz fordul egészséggel kapcsolatos kérdéseivel. Ahogy egyre gyakrabban használjuk az online felületeket számlák befizetésére, vásárlásra, szórakozásra, úgy az egészségünkkel kapcsolatos kérdések kapcsán is internetes platformokon tájékozódunk. Az alábbi cikk az egészségügyben megfigyelhető digitális trendeket igyekszik áttekinteni.

Infografika - Üzenetek és a megfelelő közösségi felület (En)

A közösségi média oldalak alapvetően kommunikációs eszközök. Különböző üzenetek átadására különböző platformok alkalmasak. Az alábbi cikk 12, egészségüggyel kapcsolatos esetet sorakoztat fel, illetve azt elemzi, az adott üzeneteket mely közösségi oldalak segítségével jutatthatjuk el a közönséghez a leghatékonyabb módon.

Páciensek és a klinikai kutatások eredményei (En)

Az internet és a közösségi média korában egyre nagyobb szerepet játszanak az információ áramlásának informális csatornái. Több mint 400 gyógyszeripari cég 45000 aktív klinikai kutatása folyik többszáz, illetve többezer beteg bevonásával. Mi a biztosíték arra, hogy a kutatások eredményei nem szivárognak ki blogokon, különböző közösségi felületeken?

Apple - top 80 mobil alkalmazás orvosoknak, nővéreknek, betegeknek (En)

Az orvosok és egészségügyi szakemberek egyre kényelmesebben használják mobil eszközeiket szakmai célból és növekvő érdeklődést mutatnak a mobil megoldások iránt. Az Apple nemrégiben összeállította a leghatékonyabb és legnépszerűbb orvosi és egészségügyi applikációk top 80-as listáját.

EphMRA Webinar - 2012. december 6.

A Web 2.0 egészségügyi és gyógyszeripari marketing területén való alkalmazásával kapcsolatban számos egymásnak ellentmondó vélemény fogalmazódott meg az elmúlt években. Az orvosi és beteg online közösségek méretének és számának növekedése azonban arra készteti a szektor képviselőit, hogy nagyobb figyelmet fordítsanak a Web 2.0 lehetőségeire, illetve kihívásaira. A decemberben megrendezésre kerülő online kurzus során Len Starnes osztja meg gondolatait a Web 2.0 gyógyszeriparra tett hatásáról.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat? ?s Tan?csad? Kft. H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.