Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Európa és a közösségi egészségügyi információ (En)

Az európai internetezők egyre gyakrabban fordulnak közösségi oldalakhoz egészségügyi információért - mutatta ki a Manhattan Research nemrégiben megjelent kutatása. A felmérés szerint a 18 éven felüli lakosság 72 százaléka használta valamely közösségi felületet orvosi kérdések kapcsán az elmúlt egy évben.

Mi is a Health 2.0? (En)

A divatos szakmai kifejezések hosszú sorát immár a Health 2.0 is gyarapítja. Különböző definíciók szerint a Health 2.0 az egészségügy, az online egészségügyi tartalmak és a Web 2.0 ötvözete. Az alábbi cikk számos meghatározást jár körül és igyekszik megfejteni, mit is fed valójában a Health 2.0 kifejezés.

Gyógyszeripari marketing és költségvetés 2013-ban (En)

Ahogy a gyógyszeripari cégek egyre inkább a 2013-as év és annak költségvetése felé tekintenek, előtérbe kerülnek a megváltozott marketing eszközök, a vásárlók új igényei. A jelenlegi trendek alapján várható, hogy a következő év marketing stratégiáiban fontos szerepet játszik majd a közösségi média, a mobil és az online végzett kutatások.

Online gyógyszeripari közösségek (En)

Egy nemrégiben megjelent tanulmány alapján a gyógyszeripari online közösségek oldalain a tartalom felhasználói igényeknek megfelelő kialakítása jelenti a legnagyobb kihívást. Az erősen szabályozott iparág még mindig tart a betegekkel való kétoldalú kommunikációtól, így az internetes közösségek sokszor csupán egyoldalú információátadás felületévé válnak.

Közösségi média és digitális megoldások 2012 (En)

Az alábbi cikk a 2012-es év kiemelkedő gyógyszeripari digitális és közösségi média megoldásait tekinti át a Healthcare Engagement Strategy Awards 2013 jelöltjeinek kihirdetése előtt.Többek között szó esik a Boehringer Ingelheim Syrum elnevezésű online játékáról, illetve az AstraZeneca által működtetett LabTalk blogról is.

5 tipp a sikeres tartalom marketinghez (En)

Az egyes cégek nevéhez kapcsolódó online cikkek, blogok, illetve különböző internetes tartalmak írásakor nyilvánvalóan törekedni érdemes minél pontosabban, hozzáértő módon közvetíteni az információkat az olvasók felé. Ez azonban nem azt jelenti, hogy minden egyes mondatot hosszú, bonyolult szakszavakkal kell teletömni. Az érthetőség elvárása sokszor egyszerű megfogalmazást kíván.

Boehringer - Hepatitis C betegedukációs portál (En)

A Boehringer Ingelheim új weboldalt indított útjára, amelynek célja, hogy a Hepatitis C betegségben szenvedők mindennapjaiban nyújtson segítséget. A HepCRedefined.com elnevezésű oldal letölthető, illetve megosztható információkat tartalmaz egészségügyi szakemberek, ápolók, betegek számára.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat? ?s Tan?csad? Kft. H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.