Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
Egy nemrégiben megjelent online felmérés szerint a megkérdezett páciensek 63 százaléka inkább az interneten tájékozódik az olyan kínos témákat illetően, mint a szex vagy a nemi betegségek, kérdéseiket nem szívesen teszik fel személyesen. A válaszolók jelentős többsége fordult korábban online forrásokhoz a szemtől szembeni orvosi vizsgálat helyett.→
|
|
A piackutatás szektora gyors tempóban változik. Ahogy az emberek kommunikációja egyre összetettebb lesz újabb és újabb technológiákat, eszközöket bevonva, a kutatóknak is folyamatosan fejleszteniük kell módszereiket. Egy olyan szigorúan szabályozott területen, mint a gyógyszeripar ezek a változások jelentős hatást gyakorolnak a kutatás folyamatára.→
|
|
A közösségi média még csupán a fejlődés első lépcsőfokain tart. Rengeteg új online felület jelenik meg nap mint nap, amelyek különböző közönségeket, piacokat kívánnak meghódítani. Sok cég számos profilt létrehoz, de nem használja ki azoknak lehetőségeit teljesen. Az alábbi cikk néhány tippet sorakoztat fel a közösségi jelenlét hatékonyságának növeléséhez.→
|
|
Kutatások szerint a hivatalos gyógyszeripari weboldalak kiemelten hatékonyak lehetnek a termékekről való kommunikáció terén, illetve jelentősen befolyásolhatják a páciensek gyógyszeres kezeléssel kapcsolatos döntéseit. Éppen ezért marketing szakemberként fontos kellő figyelmet fordítani a gyógyszeripari internetes oldalak felhasználóbarát és kreatív kialakítására.→
|
|
A Pew Internet and American Life Project által végzett és nemrégiben megjelent Mobile Health 2012 felmérés alapján az okostelefon tulajdonosok fele használja készülékét egészségügyi információ keresésére, míg egyötödük tölt le egészséggel kapcsolatos alkalmazásokat. Vajon mire érdemes a gyógyszeripari cégeknek inkább koncentrálni: mobil applikációk fejlesztésére vagy az internetes tartalmak mobilra optimalizálására?→
|
|
A hatásos online jelenlét kialakítása általában a vizuális elemek gondos kiválasztásával kezdődik. A színek, a logók, a dizájn kreatív összeállítása igen fontos, de nem szabad megfeledkeznünk a közösségi kommunikáció hatékonyságának elsőszámú biztosítékáról, a hitelességről sem.→
|
|
A játékosítás megoldásait egyre gyakrabban használják a betegedukáció eszközeként. Azonban ahogy az újabb és újabb technológiák megjelennek az egészségügyben, úgy válik egyre fontosabbá az orvosi és személyes adatok biztonságának kérdése is. Éppen ezért ma már nem csupán a páciensek tájékoztatásában, hanem az egészségügyi szakembereknek szánt információk átadásában is fontos szerepet játszik a játékosítás.→
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|