Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Top 10 egészségügyi mobil alkalmazás (En)

Mára több ezer egészségügyi és wellness applikáció letölthető, nagy részük ingyen. Így egyre nehezebb eldönteni, mely alkalmazás igazán hasznos, és mely applikációk kevésbé megbízhatók. A CNN a közelmúltban összeállította a leghasznosabb és könnyen használható mobil alkalmazások 10-es listáját.

Tanulmány: A direkt marketing új korszaka (En)

Egy nemrégiben megjelent kutatás szerint számos változás várható a közeljövőben a direkt marketing területén. Egyik legnagyobb kihívást a generikumok tömeges megjelenése jelenti. A tanulmány szintén kiemeli, miszerint egyre több páciens fordul online forrásokhoz egészségügyi információért, és ez a trend külön figyelmet érdemel a marketing szakemberektől.

A Boehringer után a Merck is játékosít (En)

A Merck & Co a legutóbbi gyógyszeripari cég, amely a játékosítás eszközét használja fel klinikai kutatásai során. A cég az online tudományos közösség, a Kaggle segítségével indította útjára Merck Molecular Activity Challenge elnevezésű versenyét, amelynek célja a gyógyszeripari kutatás és fejlesztés folyamatainak előremozdítása.

Orvoslátogatók a digitális gyógyszeriparban (En)

Az alábbi prezentáció a hatékony és sikeres orvoslátogatói csapat kiépítésének lépéseit és feltételeit veszi sorra különös figyelmet fordítva a digitális eszközök használatára. Az előadás az Írországi Gyógyszeripari Menedzserek Társaságának októberi találkozóján hangzott el.

Az online orvosi közösségek lehetőségei (En)

Az alábbi interjúban Shona Davies az online orvosi források, illetve digitális megoldások kérdéskörét járja körül. A cikkben szó esik az egészségügyi online felületek növekvő népszerűségének következményeiről és a hátrányos helyzetű közösségekre gyakorolt hatásairól.

Többcsatornás stratégia és mobil dizájn (En)

Az elmúlt évek során két lehetőség állt a fejlesztők előtt a többcsatornás megoldások kialakítása során: vagy egy hagyományos weboldalt hoznak létre mobilra optimalizált verzióval, vagy teljesen különálló webes és mobil felületet fejlesztenek ki. Ma már azonban arra is lehetőség van, hogy egy weboldal több különböző eszközre is optimalizált legyen. Vajon készen áll-e a gyógyszeripar a többcsatornás fejlesztési módok alkalmazására?

A közösségi egészségügy jövője (En)

A legújabb előrelépések a technológia terén alapvetően változtatják meg, hogyan követjük és igyekszünk javítani egészségünket. A közösségi eszközök és az online közösségek mind az egészségmegőrzés hatékony eszközeivé váltak. Az alábbi cikk ezen trendek jövőbeli alakulását igyekszik megjósolni.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat? ?s Tan?csad? Kft. H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.