Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Gyógyszeripari digitális költségvetés 2013-ban (En)

A Digital Health Coalition 2012 Executive Landscape kutatás szerint a teljes gyógyszeripari marketing kiadások 20 százalékát fordítják majd a cégek digitális megoldásokra 2013-ban. Ez 5 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. A kiadások jelentősen a táblagépekhez, okostelefonokhoz kapcsolódó, illetve közösségi média kampányok kapcsán emelkednek majd.

Közösségi média a gyógyszeriparban (En)

Néhány évvel ezelőtt a közösségi média új kommunikációs újdonságként változtatta meg mindennapjainkat. Számos cég és szervezet látta meg a közösségi kommunikációban rejlő hatalmas lehetőséget. Ezzel szemben a szigorúan szabályozott gyógyszeripar mintha még mindig ijesztő rémként tekintene az új kommunikációs csatornákra.

Páciensek és a digitális források hatása (En)

Az amerikaiak több mint fele ismeri el a digitális eszközök, információforrások befolyását az egészségügyi döntések meghozatalakor - legyen szó orvos vagy kezelés kiválasztásáról. A Manhattan Research új felmérése szerint a gyógyszeres kezelések megítélését és kiválasztását különös mértékben befolyásolják az online oldalakon szerzett információk.

A közösségi csatornák elterjedése (En)

Alábbi cikkében Daniel Ghinn, a Creation Healthcare alapítója a diffúzió elméletet gondolja tovább és terjeszti ki a gyógyszeripari digitális innováció területére. A modellt a közösségi média csatornáinak sikeres használatára vonatkoztatja és azt vizsgálja, vajon miért maradtak le a gyógyszeripari cégek a digitális megoldások megvalósításában.

Adatokra épülő gyógyszeripari marketing (En)

A nagyméretű adatbázisok témája igen népszerűvé vált az iparágon belül az elmúlt években. Az online, illetve digitális felületek, kommunikáció felé való elmozdulás lehetővé tette a hatalmas adattömegek gyors és hatékony előállítását, célzott felhasználását.

Az orvosok a zárt online közösségeket részesítik előnyben (En)

A Pfizer által támogatott felmérések szerint a megkérdezett egészségügyi szakemberek több mint 70 százaléka jelenleg tagja vagy nagy valószínűséggel felhasználója valamilyen zárt orvosi online közösségnek. A kutatás alapján az internetes felületeken a szakemberek orvosi információkat osztanak meg, illetve aktuális orvosi kérdéseket vitatnak meg.

Health 2.0 Europe 2012 konferencia - Berlin, 2012. november 6-7. (Hu)

A Berlinben megrendezésre kerülő Health 2.0 Europe 2012 konferencia célja az egészségügy felépítésével, működésével kapcsolatos hagyományos elgondolások újrafogalmazása, a szakértők közötti diskurzus elmélyítése. A novemberi konferencia elsősorban az egészségügyi online közösségek, a betegek és orvosok közötti kommunikáció, a közösségi média megoldások témakörére és az egészségügyi rendszer átalakításának lehetőségeire koncentrál.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat? ?s Tan?csad? Kft. H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.