Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
Egy nemrégiben megjelent felmérés eredménye alapján a Pfizer rendelkezik a leginkább ismert közösségi média profillal. A megkérdezett páciensek legtöbbször a Pfizer közösségi kampányait említették, míg a Pfizer után a Johnson & Johnson, Novartis és Sanofi online tevékenysége volt leginkább ismert.→
|
|
A YouTube a közelmúltban kezdte meg a platform keresési algoritmusának átalakítását. Így mostantól azok a videók érnek el kedvezőbb pozíciót a keresési eredmények sorában, amelyek hosszabb ideig kötik le a nézőket. A kattintások száma helyett tehát a tartalom minősége, a megtekintések ideje számít.→
|
|
A digitális megoldások egyre inkább szerves részét képezik a gyógyszeripari cégek eszköztárának, az iPad és más tabletek népszerűségének is köszönhetően. De vajon a meglévő stratégiai tervek megfelelőek a digitális kampányok kivitelezéhez? Egy hagyományosan lassan változó iparág lépést tud-e tartani az új digitális eszközök rohamos terjedésével?→
|
|
Nemrégiben megjelent tengerentúli kutatások hangsúlyozzák, miszerint az online egészségügyi információk segítségével az ellátás javítható, illetve a webes eszközök segíthetnek a hatékonyabb orvos-beteg kommunikáció elérésében. Az Optimum Institute felmérése alapján az idősebb korosztály 57 százaléka nyitott online eszközök használatára egészségi állapota monitorozása, javítása érdekében.→
|
|
Az internetes felületeken kialakuló krízishelyzetek számos formát ölthetnek, így nem ideális megoldás pontos, előre meghatározott válaszokat és reakciókat gyártani. Persze vannak olyan irányelvek, amelyek segíthetnek a különböző, speciális esetek kezelésében. Az alábbi cikk 10 tippet sorakoztat fel online krízisek megoldására.→
|
|
Az új iPad Mini valószínűleg méginkább optimális eszköze lehet az egészségügyi szakembereknek. A kisebb képernyő, a könnyebb táblagép praktikusabb kialakítást jelent, míg az alacsonyabb ár többek számára teszi elérhetővé az eszközt.→
|
|
A Berlinben megrendezésre kerülő konferencia elsősorban az egészségügyi online közösségek, a betegek és orvosok közötti kommunikáció, a közösségi média megoldások témakörére és az egészségügyi rendszer átalakításának lehetőségeire koncentrál.→
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|