Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Táblagépek és az egészségügyi tájékozódás (En)

Az egészséggel kapcsolatos információkeresés egyre inkább elterjedt eszközei a táblagépek. Az iPad-et és egyéb tableteket használók száma jelentősen nőtt az elmúlt év során. A Manhattan Research kutatása szerint a táblagéppel rendelkező felhasználók száma 15 millióról 29 millióra emelkedett a tengerentúlon.

Közösségi média - mellékhatások felderítése és személyre szabott kezelések (En)

Egyre több beteg az online egészségügyi fórumokon és kommentek formájában megjelenő bejegyzésekből informálódik egy-egy gyógyszerkészítmény lehetséges mellékhatásairól. Éppen ezért nagyon fontos ezeknek a felületeknek a gyógyszeripari monitorozása és a betegekkel való online kommunikációban való részvétel.

Hölgynaptár: új nőgyógyászati naptáralkalmazás okostelefonra (Hu)

Az okostelefonok világában egyre nagyobb teret nyernek az egészségügyi mobilalkalmazások, melyek között a letöltések számát tekintve harmadik helyen állnak a nők egészségével foglalkozó applikációk. Ezek közül is a legnagyobb népszerűségnek a menstruációs naptárak örvendenek, magyar nyelven azonban eddig kevés volt elérhető. Ezért is hiánypótló újdonság a PharmaPromo által fejlesztett Hölgynaptár alkalmazás.

Visszanyerheti-e a gyógyszeripar a közönség bizalmát? (En)

Hogyan nyerheti vissza a gyógyszeripar a szkeptikus vásárlók bizalmát? A válasz talán a betegekkel való kommunikáció új modelljének kialakításában rejlik. A gyógyszeripari cégek pozitív imázsához elengedhetetlen, hogy a termékeikkel kapcsolatos híradásokat kommentálják és aktívan részt vegyenek a gyógyszerkészítményekről folyó diskurzusban.

Az egészséggel kapcsolatos tweetek száma 51 százalékkal nőtt 2012-ben (En)

Az egészségügyi marketing szakemberek egyre gyakrabban fordulnak a Twitter közösségi felületéhez. A Twitter gyógyszeripari használatának előnyeit hangsúlyozta a múlt héten San Fransisco-ban megrendezésre kerülő Health 2.0 konferencia is. De vajon hogyan érdemes a Twitter-t használni az iparágon belül, hogy minél több vásárlót elérjen egy adott üzenet?

Adherencia javítása mobil eszközökkel - a gyógyszeripar növekvő befektetése (En)

A közelmúltban megjelent kutatások szerint a gyógyszeripari marketing szakemberek nagy része az adherencia javítására fókuszáló mobil megoldásoknak egyre inkább növekvő szerepet jósol. Az előrejelzések szerint a következő öt évben a mobil kampányok a szöveges emlékeztetők használatán kívül a letölthető alkalmazások fejlesztésére összpontosítanak majd.

Health 2.0 Europe konferencia (Hu)

A Health 2.0 Europe rendezvényén évente több mint 50 előadó számol be a legújabb egészségügyi 2.0 megoldásokról. A 2012-es őszi konferencia olyan új programokkal is kiegészül, mint a fejlesztőket megcélzó Code-A-Thon, illetve a nagy befektető cégeknek szóló MatchPoint.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat? ?s Tan?csad? Kft. H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.