|
Az egészséggel kapcsolatos információkeresés egyre inkább elterjedt eszközei a táblagépek. Az iPad-et és egyéb tableteket használók száma jelentősen nőtt az elmúlt év során. A Manhattan Research kutatása szerint a táblagéppel rendelkező felhasználók száma 15 millióról 29 millióra emelkedett a tengerentúlon.→
|
|
Egyre több beteg az online egészségügyi fórumokon és kommentek formájában megjelenő bejegyzésekből informálódik egy-egy gyógyszerkészítmény lehetséges mellékhatásairól. Éppen ezért nagyon fontos ezeknek a felületeknek a gyógyszeripari monitorozása és a betegekkel való online kommunikációban való részvétel.→
|
|
Az okostelefonok világában egyre nagyobb teret nyernek az egészségügyi mobilalkalmazások, melyek között a letöltések számát tekintve harmadik helyen állnak a nők egészségével foglalkozó applikációk. Ezek közül is a legnagyobb népszerűségnek a menstruációs naptárak örvendenek, magyar nyelven azonban eddig kevés volt elérhető. Ezért is hiánypótló újdonság a PharmaPromo által fejlesztett Hölgynaptár alkalmazás.→
|
|
Hogyan nyerheti vissza a gyógyszeripar a szkeptikus vásárlók bizalmát? A válasz talán a betegekkel való kommunikáció új modelljének kialakításában rejlik. A gyógyszeripari cégek pozitív imázsához elengedhetetlen, hogy a termékeikkel kapcsolatos híradásokat kommentálják és aktívan részt vegyenek a gyógyszerkészítményekről folyó diskurzusban.→
|
|
Az egészségügyi marketing szakemberek egyre gyakrabban fordulnak a Twitter közösségi felületéhez. A Twitter gyógyszeripari használatának előnyeit hangsúlyozta a múlt héten San Fransisco-ban megrendezésre kerülő Health 2.0 konferencia is. De vajon hogyan érdemes a Twitter-t használni az iparágon belül, hogy minél több vásárlót elérjen egy adott üzenet?→
|
|
A közelmúltban megjelent kutatások szerint a gyógyszeripari marketing szakemberek nagy része az adherencia javítására fókuszáló mobil megoldásoknak egyre inkább növekvő szerepet jósol. Az előrejelzések szerint a következő öt évben a mobil kampányok a szöveges emlékeztetők használatán kívül a letölthető alkalmazások fejlesztésére összpontosítanak majd.→
|
|
A Health 2.0 Europe rendezvényén évente több mint 50 előadó számol be a legújabb egészségügyi 2.0 megoldásokról. A 2012-es őszi konferencia olyan új programokkal is kiegészül, mint a fejlesztőket megcélzó Code-A-Thon, illetve a nagy befektető cégeknek szóló MatchPoint.→
|
|