Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
Az egészségügyi szakemberek nagy lelkesedéssel használják a táblagépeket, azonban nemrégiben folytatott kutatások szerint a különböző szakterületek, illetve korcsoportok között jelentős eltérés figyelhető meg e téren. Az alábbi infografikák a tabletek népszerűségét támasztják alá és bemutatják, mely gyógyszeripari cégek használják ki az új technológia adta lehetőségeket.→
|
|
A Novartis a YouTube platformját használja egy új videókampány során, amely keretében előrehaladott stádiumban lévő mellrákban szenvedő páciensek számolnak be betegségükről. Az "Each Voice Counts" elnevezésű videósorozat első része négy beteg történetét mutatja be.→
|
|
A mobil egészségügy tagadhatatlanul népszerű téma napjainkban. Az alábbi cikkben Henry Gazay, a Medimix International alapítója és vezérigazgatója számol be arról, hogyan kamatoztathatja az egészségügy a mobil eszközöket és technológiát az iparági piackutatás során.→
|
|
Az egészségügyi szakemberek, csakúgy mint a betegek, egyre gyakrabban használják az internetet orvosi információ felkutatására, hiszen az online felületeken azonnal friss adatokhoz juthatnak. Eközben az orvoslátogatók számára egyre nehezebb az orvosokkal való személyes kapcsolattartás. Azonban a hagyományos, orvosokat megcélzó gyógyszeripari marketing továbbra is hatékony lehet.→
|
|
Jelenleg közel 40000 mobil egészségügyi applikáció tölthető le táblagépekre, illetve okostelefonokra. Világszerte több, mint 500 mobilra tervezett egészségügyi projekt fut. A betegedukációs portál, AlliedHealthWorld.com adatai szintén az okostelefonok egészségmegőrzésre tett pozitív hatását hangsúlyozzák.→
|
|
A Journal of Medical Internet Research oldalain nemrégiben megjelent kutatás eredményei szerint az orvosok közel egynegyede fordul a közösségi média különböző felületeihez tájékozódás, illetve egészségügyi információkeresés céljából. A kutatók az orvosok közötti tudományos eszmecsere gyakoriságát igyekeztek felderíteni a közösségi platformokon.→
|
|
A novemberi Health 2.0 konferencia elsősorban az egészségügyi online közösségek, a betegek és orvosok közötti kommunikáció, a közösségi média megoldások témakörére és az egészségügyi rendszer átalakításának lehetőségeire koncentrál. A korábbi rendezvények sikerét az egészségügyi web 2.0 területének kiemelkedő alakjai, aktív formálói és szakértői biztosították.→
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|