Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

A Janssen Healthcare innovatív versenye (En)

A Janssen Healthcare Innovation (JHI) kis- és középvállalkozások számára hirdette meg innovatív versenyét, amelynek a Berlinben megrendezésre kerülő Health 2.0 konferencia ad keretet. A verseny célja az egészségügy átalakítását megcélzó megoldások bemutatása, felderítése. A verseny résztvevői között 30,000 euró értékben osztanak ki díjakat.

Digitális programok egészségügyi szakembereknek (En)

Nemrégiben még majdnem minden orvosoknak és egészségügyi szakembereknek szóló digitális, innovatív program kivitelezése jogi és kulturális akadályokba ütközött. Mára azonban jelentős változások mentek végbe és mind a befektetők, mind az egészségügy képviselői pozitívan tekintenek a digitális, úttörő programtervekre.

Európai egészségügyi alkalmazások platformja (En)

Egyre több egészséggel kapcsolatos mobil applikáció érhető el az európai közönség számára. Az újonnan elindított online felület kb. 200 egészségügyi applikációt sorakoztat fel. A PatientView által kialakított platform 32 különböző nyelvű alkalmazást tartalmaz.

Irányvonalak betegközösségekhez (En)

Sokan a mai napig kétkedve tekintenek a betegközösségekre, megkérdőjelezve hatékonyságukat, szerepüket. A jogilag szűk keretek között mozgó iparág a megvalósítás, alkalmazás realitásának kérdését is felveti. Az alábbi cikk néhány irányelvet sorakoztat fel a betegközösségek megközelítéséhez.

LabTalk, az AstraZeneca új tudományos blogja (En)

Az AstraZeneca tovább bővítette online jelenlétét új, tudományos blogjával, amely kutatóknak, szakembereknek igyekszik fórumot teremteni. Az oldal célja, hogy lehetőséget adjon úttörő tudományos kérdések megvitatására.

Nike fuel és a mobil egészségügy forradalma (En)

A mobil vitathatatlanul a millennium elsőszámú kommunikációs csatornája. Mára több tízezer egészséggel kapcsolatos applikáció látott napvilágot. Az egészségügyi applikációk piaca azonban igen erősen fragmentált. Éppen ezért van szükség egy példaértékű alkalmazásra, amely elég nagy közönséget szólít meg és így mintává válhat a fejlesztők számára.

Adatelemzéssel a jobb adherenciáért (En)

Az RxAnte cég új módon közelíti meg az adherencia kérdését. Ahelyett, hogy különböző módon próbálná befolyásolni a betegek viselkedését, a cég olyan megoldások kialakítására törekszik, amelyek adatelemzés segítségével jósolják meg, mely betegek hajlamosak a gyógyszeres kezelések megszakítására, illetve mely programok, módszerek lehetnek hatékonyak a compliance javításában.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat? ?s Tan?csad? Kft. H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.