Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

A gyógyszeripari mobil marketing irányelvei (En)

Az alábbi cikk tanácsokat, irányadó megfigyeléseket foglal össze, amelyek a gyógyszeripari cégek segítségére lehetnek a mobil egészségüggyel kapcsolatos új kihívások legyőzésében, az igények megismerésében.

Az Európai Bizottság dohányzásellenes mobil kampánya (En)

Az Európai Bizottság nagyobb figyelmet fordít dohányzásellenes kampányának megvalósítására. Ennek keretében a Bizottság új mobil applikációt mutatott be. Az alkalmazás az iCoach digitális platform segítségével működik és a viselkedés, szokások megváltoztatásával igyekszik segíteni a dohányzóknak.

Az orvosok gyógyszeripari klinikai kísérletek helyett kezelések eredményeire támaszkodnak (En)

A Perelman Orvostudományi Egyetem felmérése szerint az orvosok kétkedve fogadják a gyógyszeripar által folytatott klinikai kísérleteket, még akkor is, ha azok szigorú szabályokat, metodológiai előírásokat követnek. Ezzel szemben jobban bíznak egyes termékek eredményességének mutatóiban.

Digitális utak a gyógyszeriparban (En)

Az alábbi cikkben Rebecca Aris, a Pharmaphorum.com szerkesztőjének kérdéseire Clive Roach, a Philips Healthcare közösségi média stratégiai szakértője válaszol. Az interjú kitér a sikeres digitális kampányok elemeire, illetve az egyre népszerűbb digitális csatornák jellegzetességeire.

Infografika - Kiben bízunk, ha egészségügyi információról van szó? (En)

Mára széles körben elterjedt trend az online egészségügyi információk keresése. Újabb adatok szerint azonban ez még nem jellemző a mobil felületekre. A cikkben szereplő infografika összefoglalót ad arról, hogyan használja a közönség a közösségi oldalakat egészséggel kapcsolatos információk keresésekor, illetve mely forrásokat tartja megbízhatónak.

SEO - weboldal-központú stratégia (En)

Az elmúlt évek bevált SEO módszerei mára igen elévültté váltak. A közösségi média népszerűsége, az online tartalmak éleződő versenye, illetve a keresők szigorodó előírásai mind a SEO stratégiák átgondolására ösztönöznek.

Health 2.0 Europe 2012 konferencia - Berlin, 2012. november 6-7. (En)

A Berlinben megrendezésre kerülő Health 2.0 Europe 2012 konferencia célja az egészségügy felépítésével, működésével kapcsolatos hagyományos elgondolások újrafogalmazása, a szakértők közötti diskurzus elmélyítése. A novemberi konferencia elsősorban az egészségügyi online közösségek, a betegek és orvosok közötti kommunikáció, a közösségi média megoldások témakörére és az egészségügyi rendszer átalakításának lehetőségeire koncentrál.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat? ?s Tan?csad? Kft. H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.