Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
A WEBBeteg.hu egészségportál az Országos Mentőszolgálattal együttműködve kifejlesztette az Elsősegély - Mit kell tennem? mobilalkalmazást, amely az első magyar nyelvű, ingyenes applikációként gyakorlati tanácsokkal segíthet a mentők megérkezéséig.→
|
|
A termékinformációk és egyéb egészségügyi tartalmak eljuttatása az orvosokhoz immár nem csupán logisztikai problémákat vet fel, hanem a megfelelő kommunikációs csatorna kérdését is. Az orvosok egyre nagyobb csoportja csak nagyon ritkán szán időt az orvoslátogatókkal való találkozásra. Ezzel párhuzamosan azonban egyre többen érhetők el, szólíthatók meg digitális csatornákon keresztül.→
|
|
Az alábbi cikkben Daniel Ghinn, a Creation Healthcare ügyvezető igazgatója számol be a Boehringer Ingelheim új közösségi applikációjával kapcsolatos várakozásokról, elképzelésekről. Az első gyógyszeripari közösségi játékot a mai napon, 2012. szeptember 13-án mutatják be.→
|
|
Páciensek hatalmas tömegei osztanak meg egészséggel kapcsolatos információkat, gondolatokat különböző közösségi platformokon. A Treato Pharma elnevezésű eszköz segítségével immár lehetséges az online felületeken zajló diskurzusok elemzése, amely fontos és hasznos információval szolgálhat a gyógyszeripari cégeknek a hatékony marketing mix kialakítása során.→
|
|
Az alábbi prezentációban John Mack, a Pharma Marketing Blog szerkesztője a gyógyszeripari közösségi kommunikáció eddigi legnagyobb lépéseit, illetve kihívásait gyűjtötte össze. A prezentáció a Barcelonában 2012. szeptember 14-én megrendezésre kerülő eMarketing Kongresszuson hangzik majd el.→
|
|
Az egészségügyi mobil megoldások elterjedését és elfogadását igyekszik segíteni egy európai szervek által kidolgozás alatt álló tervezet. A MovingLife Project elnevezésű program a mobil megoldások széleskörű alkalmazásának lehetőségeivel kapcsolatosan folytat konzultációkat. A tervezet elkészítését az Európai Unió támogatja.→
|
|
Nemrégiben megjelent felmérések előrejelzései szerint 5 éven belül a közösségi tevékenységek mérésére, monitorozására, a ROI kérdéseire esik majd nagyobb hangsúly, a cégek kevesebb figyelmet fordítanak majd a megfelelő eszközök kiválasztására. Jelentős változás lesz emellett, hogy a céges közösségi média feladatokra egyre gyakrabban alkalmaznak majd kifejezetten ezzel a területtel foglalkozó közösségi szakértőket.→
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|