Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Infografika - Hogyan használják a digitális eszközöket az egészségügyi szakemberek? - működő link (Hu)

Előző heti hírlevelünkben szerepelt egy infografika, amely az orvosok, nővérek és patikusok digitális szokásait hasonlította össze. A cikkhez sok olvasónk nem fért hozzá, ezért elnézést kérünk. Az infografika az alábbi linkre kattintva saját blogunkon megtekinthető.

A mobil egészségügy evolúciója (En)

Az angol "mHealth" kifejezést először professzor Robert Istepanian használta 2003-ban az új egészségügyi mobil kommunikáció és hálózati technológiák elnevezéseként. A definíció azóta sokat változott, a kifejezés pedig széles körben ismertté vált.

Egészség az információ korában (En)

Ma már közhelynek számít azt mondani, hogy korunk az információ kora, hiszen ez a kijelentés lassan 50 éves. De vajon az információ felértékelődött szerepe hogyan befolyásolja az egészségügyet, a gyógyszeripar működését, illetve az egészséghez való viszonyunkat?

A Lilly új diabétesz alkalmazása (En)

A Lilly új iPhone és iPad alkalmazást fejlesztett ki 1-es típusú diabétesszel küzdő betegek számára. Az injekciós termékhez tartozó applikáció bemutatja, hogyan alkalmazható a készítmény, illetve az alkalmazás segítségével az injekció beadása is gyakorolható.

Mit ne tegyünk egészségügyi, gyógyszeripari szakemberként? (En)

Az egészségügy és gyógyszeripar számos akadályt rejt mind a digitális platformokon, mind a hétköznapok személyes üzleti találkozói során. Az alábbi cikk ezen akadályok leküzdéséhez, illetve az esetleges hibák megelőzéséhez igyekszik segítséget nyújtani.

Betegközösségek és a gyógyszeripar (En)

Felmérések szerint a gyógyszeripar csupán a betegközösségek kis hányadának bizalmát élvezi, bár számos ilyen közösséggel van kapcsolatban. Így a szektornak ezen kapcsolatok minőségére, nem pedig a mennyiségére lenne érdemes koncentrálnia.

Betegedukáció és a YouTube (En)

A videó formátum bizonyítottan igen hatékony információ átadásában, bizonyos tudásanyag kommunikációjában. Az alábbi cikk azt elemzi, hogyan alakíthatunk ki hatékony betegedukációs videó kampányokat pácienseink számára.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat? ?s Tan?csad? Kft. H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.