Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Syrum - a Boehringer Ingelheim új Facebook játéka (En)

Jövő hónapban indítja el a Boehringer Ingelheim játék alapú Facebook alkalmazását. Az eddigi információk szerint az applikáció a Farmville és a Pokemon népszerű online játékok keresztezése lesz, amely segítségével a felhasználók életmentő gyógyszereket fejleszthetnek, saját laboratóriumot alakíthatnak ki, illetve készítményeiket virtuális piacon is értékesíthetik.

Infografika - Hogyan használják a digitális eszközöket az egészségügyi szakemberek? (En)

Számos kutatási eredmény áll rendelkezésre arról, az orvosok hogyan viszonyulnak a digitális média megoldásaihoz, illetve miként használják azokat. De vajon miben különböznek az orvosok és más egészségügyi szakemberek, így a nővérek és patikusok digitális szokásai?

E-health - a gyógyszeripar új életvonala? (En)

A gyógyszeripar drámai változásokon megy keresztül. Az iparág, amely egykor magabiztosan követte a hosszútávú nyereségre építő üzleti modellt, a nehéz gazdasági helyzetben új, alternatív megoldások után kutat. Így a gyorsan fejlődő és egyre népszerűbb e-Health szektor például a gyógyszeripar jövőjének biztosa lehet.

Digitális kiadások és a teljes marketing mix (En)

Az Across Health éves felmérése alapján a gyógyszeripar digitális megoldásokra fordított kiadása 20 százalékkal nőtt a tavalyi év folyamán. Mégis, a kutatás szerint ez csupán a teljes marketing mix 7 százalékát jelentette.

A brit orvosok nem bíznak a gyógyszeripari weboldalak hitelességében (En)

A Doctors.net által 1000 brit orvos körében végzett felmérés során a megkérdezettek csupán 23 százaléka nyilatkozott úgy, hogy internetes forrásokat használ a gyógyszerkészítményekkel kapcsolatos tájékozódás eszközeként. Korábbi kutatások eredményei is hasonló trendet mutattak. Ezek alapján az orvosok mindössze 3 százaléka tartja a gyógyszeripari online forrásokat megbízhatónak.

A mobil eszközök térnyerése - továbbra is a minőségi tartalom a legfontosabb? (En)

A minőségi tartalom csak akkor tarthatja meg vezető szerepét online, ha mobilra optimalizált formában jelenik meg. A mobil eszközök alapvetően alakították át az információ befogadásának és feldolgozásának módját. De vajon hogyan befolyásolja a mobil mindent elsöprő trendje az internetes tartalomszolgáltatást?

A gyógyszeripar digitális lépései (En)

Két, a közelmúltban elindított online kampány bizonyítja, miszerint a gyógyszeripar lassan, de túllép a digitális megoldásokkal kapcsolatban érzett kételyein. A PatientsLikeMe és a Merck együttműködése a hatékonyabb betegkommunikáció érdekében, illetve a Sanofi új YouTube csatornája diabéteszes betegek számára mind a digitális trend előretörését jelzik.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat? ?s Tan?csad? Kft. H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.