Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

iPad és a gyógyszeripar - nem egy múló trend (En)

Az iPad hosszú ideje izgalomban tartja a gyógyszeripar kommunikációs szakembereit és úgy tűnik, most még erőteljesebben érvényesül a táblagépek trendje. Nemrég megjelent kutatások eredményei ugyanis arra utalnak, hogy az orvosokkal való kapcsolatteremtés módját, illetve az egészségügyi szakemberek döntéseit nagyban befolyásolja a táblagépek segítségével történő kommunikáció.

Betegkommunikáció a Twitter segítségével - Johnson & Johnson (En)

Az alábbi cikkből megtudhatjuk hogyan követi a Johnson & Johnson a termékeivel kapcsolatos visszajelzéseket, megjegyzéseket a Twitter felületén. Annak ellenére, hogy a cég folyamatosan figyelemmel kíséri és aktívan részt vesz a közösségi oldalon folyó diskurzusban, a panaszok, negatív hozzászólások eddig nem keltettek jelentős visszhangot a platformon kívül.

Az orvosi alkalmazások fejlődő piaca (En)

Mára több, mint 13000 egészségügyi, fitness és orvosi mobil alkalmazás érhető el. Ez nem azt jelenti, hogy minden applikációt letöltenek és rendszeresen alkalmaznak a felhasználók. A befektetők érdeklődése, illetve a lassan megjelenő szabályozások azonban arra utalnak, hogy a mobil alkalmazások hosszú távú trendet képviselnek, piacuk pedig ennek megfelelően alakul.

Inzulin információs YouTube csatorna a Sanofi-tól (En)

A Sanofi a YouTube felületét választotta legújabb közösségi média kampányához. A cég a páciensek inzulinnal kapcsolatos kérdéseit igyekszik megválaszolni a videómegosztó oldalon. A 2-es típusú cukorbetegeket megcélzó interaktív felülethez közvetlen weboldal is tartozik.

Új számítógépes program csökkentheti a kutatás és fejlesztés költségeit (En)

Egy új számítógépes megoldás felderítheti a már forgalomban lévő gyógyszerkészítmények további felhasználási módjait, csökkentve ezzel a kutatásra és fejlesztésre szánt kiadásokat. Az új technológia emellett nagyban javíthatja a betegellátás minőségét, illetve növelheti a gyógyszeripari cégek bevételét.

Egészségügyi brandek evolúciója (En)

A közösségi megosztás, illetve digitális marketing korában az egészségügyi kommunikáció területén csak akkor érhető el eredmény és pozitív változás, ha a cégek aktívan részt vesznek a diskurzusban és elfogadják ennek kihívásait, veszélyeit is.

Mobil egészségügy - múló szenzáció vagy hosszútávú változás? (En)

A mobil eszközök egészségügyi szerepének megítélése, illetve a várható trendek előrejelzése legtöbbször az adott kutatás jellegétől, illetve a kutató szakemberek szemléletétől, meggyőződésétől függ. Ha azonban a mobil eszközök trendjét a technológia, a betegkommunikáció és az orvoslás kapcsolata felől közelítjük meg, a mobil megoldások jövője sokkal egyértelműbbnek, biztosabbnak látszik.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat? ?s Tan?csad? Kft. H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.