Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Mobil: megoldás az egészségügy nehézségeire? (En)

Ahogy az egészségügyi költségvetések mindenhol szűkössé válnak, a pénzügyi források rohamosan csökkennek, sokszor felmerül az újítások, a formabontó megoldások iránti igény. Számos gyógyszeripari szakember a mobil eszközökben és alkalmazásokban látja a kiutat.

Látogatók és az orvosok gyógyszerfelírási szokásai (En)

Egy nemrégiben közétett tanulmány szerint azok az orvosok, akik kevesebb orvoslátogatóval találkoznak munkájuk során lassabban térnek át az újabb gyógyszerkészítmények felírására. A felmérés során megfigyelték az orvosok gyógyszerfelírási szokásait új készítmények megjelenésekor, illetve a potenciálisan veszélyes mellékhatásokkal járó készítményekkel kapcsolatosan is. Az eredmények szerint a látogatások száma jelentősen befolyásolja az orvosok döntéseit.

Google, Yahoo és Microsoft az illegális online patikák ellen (En)

Hamis gyógyszerkészítményeket áruló tengerentúli online patikák ellen fog össze az amerikai hatóság és néhány magánvállalkozás. A Google, Yahoo és Microsoft az Amerikai Külügyminisztériummal, illetve az FDA illetékes szakembereivel együtt igyekszik megfékezni az illegális termékek online értékesítését.

A Wikipédia és a gyógyszeripar - szerkesszünk vagy ne szerkesszünk? (En)

A Wikipédia népszerűsége és befolyása kapcsán jogosan merül fel a kérdés: érdemes-e a gyógyszeriparnak részt vennie a termékekről szóló wiki tartalmak szerkesztésében, írásában? Az alábbi podcast a közösségi tartalomszolgáltatás igen aktuális kérdését járja körül.

Készen állunk a digitális gyógyszeripari megoldásokra? (En)

A DigitallySick oldal legutóbbi podcast adásában a weboldal szerkesztői a gyóygszeripar és a digitális eszközök, kampányok kapcsolatát elemzik. Vajon készen áll-e az iparág, hogy kihasználja a digitális megoldások nyújtotta lehetőségeket?

A SEO halála, avagy a közösségi, PR és eredeti tartalom uralomra tör (En)

Egy oldal látogatottsága ma már nem kizárólag a megfelelő keresőoptimalizáláson múlik. Az oldalra mutató linkek száma helyett inkább a tartalomhoz kapcsolódó közösségi megosztások, hozzászólások, illetve az oldalon kiváltott aktivitás a mérvadó. A Google "Pingvin" névre keresztelt algoritmusfrissítő megmozdulását követően ez a trend méginkább jellemző.

A Pharma7 szabadságra megy

Az elkövetkező néhány hétben átmenetileg szünetel a Pharma7 hírlevél. Köszönjük az eddigi érdeklődést és ajánlásokat. Legközelebb 2012. augusztus 23-án jelentkezünk a nemzetközi gyógyszeripar digitális újdonságaival.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat? ?s Tan?csad? Kft. H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.