Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Egészségügyi online információk és az európai internetezők keresési szokásai (En)

2010-ben az Európai Unió lakosságának 34 százaléka fordult internetes oldalakhoz egészségügyi információért. Ez az arány csupán 16 százalék volt 2005-ben. Az egészségügyi információk keresését illetően sokáig jelentős különbség volt az európai országok internetezői között. Egy nemrégiben megjelent felmérés szerint 2012-ben a lakosság 41 százaléka havonta többször keresett orvosi információt online.

Megkésett gyógyszeripari digitális megoldások (En)

Az elmúlt hónapokban több gyógyszeripari cég kezdett bele digitális programok megvalósításába. Emellett egyre gyakrabban olvashatunk különböző együttműködésekről is az innovatív megoldások kialakítása érdekében. Az alábbi cikkben Caroline Criado-Perez, az eyeforpharma.com oldal szerkesztője járja körül a gyógyszeripar új és kissé megkésett digitális trendjeit.

6 tipp a sikeres vizuális tartalommarketinghez (En)

Akár Facebook, Pinterest vagy Instagram, a közösségi oldalak felhasználói körében egyre népszerűbb a képmegosztás, a vizuális alapú közösségi tevékenység. A digitális technológiákkal és marketinggel foglalkozó szakemberek is újabban infografika alapú, figyelemfelkeltő illusztrációs eszközöket alkalmaznak. Íme, 6 tipp a vizuális elemek sikeres használatához.

Közösségi média és gyógyszeripar 2012-ben (En)

A közösségi média még mindig az egyik legnépszerűbb téma a gyógyszeripari marketing területén. A cégek egyre átfogóbb üzleti stratégiákat építenek ki a közösségi eszközök hatékony használatára. A 'Közösségi média a gyógyszeriparban' elnevezésű konferencián több előadásban is szó esett azokról a nehézségekről, amelyekkel a cégeknek szembe kell nézniük a közösségi projektek megvalósítása során. Az alábbi cikk a londoni konferencián elhangzottakat foglalja össze.

A Johnson & Johnson YouTube videóval hívja fel a figyelmet az orvosi vizsgálatok fontosságára (En)

A gyógyszeripari cégek hirdetései számos marketing szakember szerint hatásosak, kellő képpen hangsúlyozzák az orvosi vizsgálatok fontosságát, illetve befolyásolják a betegek gyógyszerekkel kapcsolatos preferenciáit. Kutatások azonban több esetben is megcáfolták a gyógyszeripari reklámok hatékonyságáról kialakított véleményeket. A Johnson & Johnson nemrégiben egy YouTube videóval igyekezett újra felhívni a figyelmet az orvosi vizsgálatok fontosságára.

Jim Lefevere a gyógyszeripari digitális marketingről - Roche (En)

Az alábbi interjúban Jim Lefevere, a Roche globális digitális marketing igazgatója számol be tapasztalatairól, a gyógyszeripari digitális megoldások kialakításának és bevezetésének kihívásairól, illetve a hagyományos és digitális marketing közötti átmenet folyamatairól.

Mobil alkalmazás - adherencia monitorozása gyógyszeripari klinikai vizsgálatok során (En)

A nemrégiben megjelent iRx Reminder alkalmazás célja, hogy a klinikai vizsgálatokat 21. századi szintre emelje, illetve javítsa a betegek adherenciáját a kutatási folyamat során. Az applikáció segítségével a gyógyszeripari szakemberek a vizsgálat során valós időben monitorozhatják, milyen mértékben tartják be az előírásokat a résztvevő betegek.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat? ?s Tan?csad? Kft. H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.