Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Mobil alkalmazások és eszközök a gyógyszeriparban (En)

Egy nemrégiben közzétett felmérés szerint a gyógyszeripari döntéshozók 36 százaléka tervezi mobil eszközök használatát a fogyasztói visszajelzések pontosabb megismeréséhez. 31 százalékuk a vásárlókkal való kommunikáció, míg 29 százalékuk az új munkatársak felkutatása és promóciós tevékenységek során használná a mobil alkalmazásokat.

Német orvosi portál a Pfizer-től (En)

Egészségügyi szakembereknek készült weboldalt indított el a Pfizer, amely segítségével az orvosok online képzéseken vehetnek részt, illetve betegeik orvosi adatait, leleteit elektronikus formában érhetik el. A portálon emellett a Pfizer termékeiről, a cég kutatói tevékenységéről, illetve számos kezelési területről is találnak információt a szakemberek.

Boehringer Ingelheim - digitális diabétesz program (En)

A Boehringer Ingelheim és a Healthrageous, Inc. amerikai digitális egészségügyi cég megállapodást kötött egy kísérleti jellegű, digitális program kivitelezéséről, amelynek célja, hogy a 2-es típusú cukorbetegséggel küzdő betegek életvitelének, viselkedési mintájának átalakításával javítsa egészségi állapotukat.

SEO globális szinten - mit ne tegyünk? (En)

Számos stratégiai lépés és megoldás létezik, amelyek segítségével növelhető egy weboldal forgalma. Ha egy céges portál globális méretű közönséget kíván megszólítani, még több szempontot érdemes figyelembe venni a keresőoptimalizálás során. Az alábbi cikk 9 általános és kerülendő SEO hibát sorol fel.

Lilly - teljes cégre kiterjedő közösségi média stratégia (En)

Csaknem két évvel az első közösségi projekt, a LillyPad üzleti blog létrehozása után a Lilly a teljes céget bevonó közösségi stratégia kidolgozásába kezdett. Eddig az egész cégen belül csupán néhány kommunikációs és jogi munkatárs kezelhette a közösségi oldalakat és nyilatkozhatott a cég nevében a közösségi felületeken, most azonban a Lilly a jogosultságok széleskörű kiterjesztését tervezi.

Diabétesz kezelése mobil eszközökkel (En)

A mobil egészségügy innovatív megoldásai alapvetően alakíthatják át a krónikus betegségek, így a diabétesz kezelésének módját. A mobil alkalmazások emlékeztetői, monitorozást segítő adatelemző funkciói megkönnyíthetik a gyógyszeres kezelések előírásainak pontos betartását, illetve a betegek egészségügyi állapotának folyamatos ellenőrzését.

Közösségi média, mint az egészégügyi információ keresésének eszköze (En)

A közösségi média csatornái egyre nagyobb szerepet játszanak az online egészségügyi információk keresése során. Az internetes keresési szokások, illetve a közösségi jellegű információforrások használata eltérő a felhasználók betegségétől és a választott kezelés típusától függően. Minél súlyosabb egészségügyi problémáról van szó, annál több időt töltenek a betegek a közösségi oldalakon való kereséssel, tájékozódással.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat? ?s Tan?csad? Kft. H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.