Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Az európai eHealth programok sikeres megvalósításához forradalmi újításra van szükség (En)

A digitális és online eszközökre támaszkodó egészségügyi megoldások sikeréhez alapvető, "forradalmi változások" kellenek. Ezt fejtette ki nyilatkozatában John Dalli, az Európai Bizottság egészségügyi és fogyasztópolitikai biztosa. Véleménye szerint a változások "új feladatok kitűzését, új készségek fejlesztését, a finanszírozás, illetve költségmegosztás átalakítását jelentenék."

Digitális és közösségi kampányok - a jogi osztály megnyerése (En)

A közösségi média megoldások alkalmazása a gyógyszeriparban továbbra is az érdeklődés középpontjában áll, számos vitát indítva el. Azoknak a marketing szakembereknek, akik a közösségi média megoldásai mellett döntenek, talán legnagyobb feladata a jogi osztály jóváhagyásának elnyerése.

Szükség van-e értékesítési szakemberekre az új, megváltozott egészségügyben? (En)

A betegek, hozzátartozók egyre aktívabb szerepet játszanak az egészségügyi folyamatokban. Az orvosok egyre gyakrabban használják az internetet, mint információforrást, emellett az orvoslátogatói látogatások száma is jelentősen csökken. Éppen ezért felmerül a kérdés, vajon hogyan változik a jövőben az értékesítési csapatok munkája?

Boehringer Ingelheim - betegkommunikáció a Twitter-en keresztül (En)

A közösségi felületek, így a Twitter használata elsősorban a páciensek támogatása szempontjából lehet hasznos. Egy nemrégiben készült felmérés alapján a válaszolók csaknem kétharmad része tartotta fontosnak a közösségi betegkommunikációt és támogatást, azonban az erre vonatkozó gyógyszeripari közösségi kampányok száma még igen alacsony.

SMS - az egyszerű és hatékony digitális eszköz (En)

Egyre többet lehet hallani technikai újításokról, úttörő digitális megoldásokról. Így könnyen megfeledkezünk arról, hogy nem mindig az új és bonyolult eszközök használata a cél. Sokszor a legegyszerűbb ötletekből születnek a leghatékonyabb megoldások.

A közösségi média népszerűbb a BRIC-országok orvosai körében (En)

Egy nemrégiben készült kutatás szerint a BRIC-országokban dolgozó egészségügyi szakemberek gyakrabban látogatják a közösségi oldalakat, mint európai kollégáik. A felmérés adatai alapján az európai országok közül az online orvosi közösségek és szakmai közösségi oldalak Nagy-Britanniában és Németországban a legnépszerűbbek.

DigitallySick podcast - SEO a gyógyszeriparban (En)

A DigitallySick blog a gyógyszeripari digitális marketing és kommunikáció témakörével foglalkozik. Az alábbi podcast a keresőoptimalizálás témakörét járja körül, amelyben a blog szerkesztői, Faisal Ahmed, Alex Butler és Andrew Spong különböző irányelveket is megfogalmaznak a keresőoptimalizálással kapcsolatosan.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat? ?s Tan?csad? Kft. H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.