Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
Az Európai Unió bizottsága szabadon elérhető információs portált indított el, amelynek célja a megbízható és ellenőrizhető orvosi tartalom biztosítása az Unió területén. A HEIDI néven ismert weboldalon elismert egészségügyi szakemberek által írt cikkek segítségével tájékozódhatnak a felhasználók. →
|
|
A gyógyszeripari cégek számára hosszú idő óta kihívást jelent az egészségügyi szakemberek elérése, a velük való kapcsolattartás. Az alábbi cikkben Dr. Tim Ringrose, a Doctors.net.uk ügyvezető igazgatója osztja meg gondolatait a mobil megoldásokban rejlő gyógyszeripari kommunikációs és üzleti lehetőségekről, amelyek véleménye szerint segíthetnek az iparág jó hírnevének visszanyerésében.→
|
|
A Boehringer Ingelheim új Facebook oldalt indított útjára "COPD Inspirations - The BIG Picture" néven. Az oldal célja, hogy képek megosztásával hívja fel a figyelmet a COPD elleni küzdelemre, illetve arra ösztönözze a látogatókat, hogy megosszák felépülésük történetét a közösségi felületen.→
|
|
Az Eyeforpharma.com oldalon álnéven publikáló 'Mal Bernard' alábbi cikkében a gyógyszeripari cégeket érintő etikai kérdéseket, illetve a fenntarthatóság témakörét elemzi. Ezenkívül felveti a kérdést: Milyen következményei lehetnek az iparág esetleges válságának?→
|
|
Az alábbi cikkben olvasható lépések segítségével megtalálhatjuk a kulcsot a keresőoptimalizálási feladatok meghatározásához. Természetesen a keresőoptimalizálás finomhangolása, illetve a weboldal tartalmi fejlesztése folyamatos időráfordítással járó, stratégiai alapokon nyugvó folyamat, ugyanakkor a legfontosabb hibák gyors megtalálása nem halogatható.→
|
|
Egyelőre igen kevés jogi irányelv született az európai gyógyszeripari cégek online marketing és kommunikációs tevékenységével kapcsolatban. Ezek az előírások pedig legtöbbször web 1.0 megoldásokra vonatkoznak, így nem adnak megfelelő támpontot az újabb eszközökkel élő digitális kampányok kialakításakor.→
|
|
A digitális játékok a problémamegoldás, motiválás és kapcsolattartás igen hatásos eszközei. Ennek legjobb példája talán a csaknem 100 millió felhasználót számláló Farmville alkalmazás. A játékok bevonása az egészségügyi kommunikáció és marketing területén is egyre népszerűbb.→
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|