Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Gyógyszeripari cégek a mobil alkalmazások piacán (En)

Bár az elmúlt időszakban előtérbe kerültek a gyógyszeripari digitális marketing megoldásai, a közösségi felületeken, online programokon túl fontos, hogy a cégek kellő figyelmet fordítsanak az egészségügyi mobil technológiák fejlesztésére is. Az alábbi cikk áttekintést ad arról, miért érdemes időt és energiát fektetni a hatékony, kreatív gyógyszeripari és egészségügyi mobil applikációk kialakításába.

Az EU farmakovigilanciára vonatkozó irányelvének módosítása (En)

A farmakovigilanciára vonatkozó uniós szabályozás ezévi változásai jelentősen befolyásolják majd a gyógyszeripari cégek és gyártók munkáját. Az alábbi cikk a korábbi európai és nemzeti jogszabályok jellegét, illetve az Időszakos Gyógyszerbiztonsági Jelentés szerepét elemzi.

Az adherencia 10 kihívása (En)

Számos tényező befolyásolja a gyógyszeres kezelések követését és az adherencia mértékét. Az alábbi cikkben Jeanne Barnett, a Medrise igazgatója tekinti át, hogyan segítik a közösségi platformok a gyógyszeres terápiák előírásainak pontos betartását, az adherencia növelését.

Miről tweetelnek a gyógyszeripari cégek? (En)

A gyógyszeripari cégek által működtetett Twitter profilok száma jelentősen nőtt az elmúlt időszakban. Egy nemrégiben készült felmérés szerint 44 cég összesen körülbelül 200 profilon osztja meg Twitter bejegyzéseit. A gyógyszeripari cégek emellett egyre több különböző módját alkalmazzák a közösségi kommunikációnak.

Boehringer Ingelheim - online közösség daganatos betegek családtagjainak, barátainak (En)

A Boehringer Ingelheim olyan online felületet alakított ki, amely rákos betegek hozzátartozóinak, barátainak nyújt segítséget. A német gyógyszeripari cég az amerikai Cancer Care alapítvánnyal együttműködve hozta létre a MyCancerCircle.net portált.

6 tipp a sikeres közösségi tartalom marketinghez (Hu)

A minőségi, releváns és friss tartalom elengedhetetlen a közösségi jelenlét hatékony felépítéséhez, a közönség megnyeréséhez. A hatásos tartalom marketing fontos eleme a brandépítésnek. Az alábbi cikk tanácsait követve elkötelezett, visszatérő látogatókat, követőket szerezhetünk közösségi oldalainkon.

Mobilra optimalizált weboldal vagy mobil alkalmazás - Melyiket érdemes előbb fejleszteni? (En)

Egyre többen olvasnak híreket, szereznek különböző információkat okostelefonok, táblagépek és egyéb mobil eszközök segítségével. Így minden cég kiemelt figyelmet kell hogy fordítson a mobilhoz kapcsolódó webes tartalmak kialakítására. De vajon mivel érdemes kezdeni - mobil eszközökre optimalizált portál vagy mobil applikáció fejlesztésével?

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat? ?s Tan?csad? Kft. H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.