Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
A májusban bevezetett, Pingvin névre elkeresztelt Google algoritmusfrissítés sok weboldal üzemeltetőjét nehéz feladat elé állította. A frissítés lényegében a "túloptimalizálás" ellen tett intézkedés, amelynek célja az volt, hogy a bár legális, de mégiscsak mesterséges keresőoptimalizálási eszközöket szűrje ki, és büntesse az ezzel élő weboldalakat. Az egészségportálokat illetően milyen intézkedések szükségesek ahhoz, hogy a változtatás ne eredményezzen drasztikus visszaesést az oldalak látogatottságában?→
|
|
A mobil applikációkat fejlesztő szakembereknek egyre szélesebb eszköztár áll rendelkezésére kreatív, innovatív alkalmazások létrehozásához. Az egymás után megjelenő technikai újítások, dizájner megoldások mellett nem szabad azonban megfeledkezni a felhasználói élmény fontosságáról, az egyszerűség igényéről sem.→
|
|
Az alábbi összefoglaló olyan gyógyszeripari digitális megoldásokat mutat be és elemez, mint a Pfizer Dupuytren szindrómával kapcsolatos videó kampánya, illetve a ViroPharma Facebook alkalmazása. Emellett szó esik a gyógyszeripari digitális marketing kiadások várható emelkedéséről és a legújabb iparági kommunikációs trendekről is.→
|
|
Az Európai Gyógyszerügynökség új weboldalt hozott létre, amelyen keresztül forgalomban lévő gyógyszerkészítmények lehetséges mellékhatásairól ad tájékoztatást. Jelenleg kizárólag a Gyógyszerügynökség központi eljárása szerint elfogadott gyógyszerek adatai szerepelnek az oldalon, de egy éven belül a készítmények körének jelentős kibővítését tervezik a portál szerkesztői.→
|
|
Mára számos sikeres és kevésbé sikeres közösségi projekt valósult meg a gyógyszeripari marketing területén. Az egyes kudarcok, így megszüntetett Facebook oldalak és YouTube csatornák ellenére több cég vállalt kockázatot és bizonyított a különböző közösségi platformokon. Az alábbi cikk négy sikeres gyógyszeripari közösségi kampányt mutat be.→
|
|
Az egészségügyi kommunikáció és adatelemzés fontossága egyre inkább előtérbe került az elmúlt időszakban. Nem meglepő tehát, hogy az ezeket támogató mobil megoldások népszerűsége is folymatosan nő. De vajon mit tartogat a jövő a mobil egészségügy és kommunikáció számára?→
|
|
A Doctors 2.0 & You elnevezésű egészségügyi közösségi média megoldásokat felsorakoztató konferenciát immár harmadik alkalommal rendezték meg Párizsban. A nemzetközi rendezvény az orvosi kommunikáció új technológiáira, web 2.0 eszközökre és közösségi felületekre koncentrál, illetve arra, hogyan alkalmazzák ezeket az egészségügyi szakemberek a betegekkel, gyógyszeripar képviselőivel való kommunikáció során. Az alábbi weboldal a konferencia 49 prezentációját foglalja össze.→
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|