Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Gyógyszeripari blogok – A Lilly első országspecifikus oldala (En)

A gyógyszeripari blogok száma jelentősen megnőtt az elmúlt években. A sort a Johnson & Johnson vállalati blogja, a JnJ BTW indította 2007-ben, azóta pedig számos cég, többek között a GSK, AstraZeneca és Sanofi is saját céges blogot működtet. A Lilly nemrégiben indította útjára első, kifejezetten helyi témákkal, kérdésekkel foglalkozó blogját Lilly Pad Canada néven.

Twitter tippek gyógyszeripari szakembereknek (Hu)

A szigorú iparági elvárásoknak megfelelő és hatékony Twitter kampányok kialakításakor fontos, hogy világos, kézzel fogható célokat fogalmazzunk meg, illetve pontosan tudjuk már a megvalósítás előtt, hogyan fogjuk mérni az egyes közösségi kampányok sikerességét. Érdemes emellett szem előtt tartani, hogy a Twitter elsősorban nem az egyirányú üzenetközlés, hanem a kommunikáció, online interakciók eszköze.

Személyre szabott egészségügy – Roche (En)

A személyre szabott, egyéni igények alapján kialakított egészségügyi ellátás modellje éles viták tárgyává vált az elmúlt időszakban. Az alábbi interjúban Horst Kramer, a Roche egészségügyi szakértője osztja meg véleményét az egyénre szabott ellátás, illetve az egészségügyi modellhez kapcsolódó világos kommunikáció fontosságáról.

Online szokások és egészségügyi információ (En)

A világ teljes lakosságának 30 százaléka internetezik rendszeresen, a felhasználók átlagosan 16 órát töltenek online havonta. A legnépszerűbb internetes tevékenység a közösségi média oldalak böngészése – naponta átlagosan 250 millió tweet és 800 millió Facebook bejegyzés születik. Az email szolgáltatások és keresők használata után a harmadik legnépszerűbb online tevékenység az egészségügyi kérdésekkel kapcsolatos tájékozódás, informálódás.

Sikeres gyógyszeripari mobil kampányok tervezése (En)

Mára több mint 500 000 alkalmazás érhető el az Apple webáruházában, ezek közül 10 000 orvosi, illetve egészségügyi applikáció. Az alkalmazások egyre növekvő száma elengedhetetlenné teszi az egyedülálló, különleges megoldások kialakítását, a bevezetésre és népszerűsítésre vonatkozó átfogó, részletes kampányterv összeállítását.

A játékosítás jövője (En)

Számos felmérés bizonyítja a játékosítás módszerének elterjedését az üzleti világban. A Deloitte tanácsadó cég 2012 top 10 technológiai innovációja között említi a játékosítást, amely a pozitív megerősítés és versenyhelyzet eszközeivel javítja a teljesítményt, illetve bizonyos képességek fejlesztését.

Adherencia javítása sms-ek segítségével (En)

A mobil telefonra érkező szöveges üzenetek nagymértékben segíthetik az orvosi előírások betartását, a gyógyszeres kezelések követését. A Clinical Therapeutics folyóiratban nemrégiben megjelent kutatás eredményei alapján az sms emlékeztetőket kapó betegek 85 százaléka tartotta be a gyógyszerszedésre vonatkozó előírásokat, míg a szöveges üzenetek nélkül ez az arány csupán 77 százalék volt.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat? ?s Tan?csad? Kft. H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.