Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
A Doctors.net.uk felmérése alapján a megkérdezett orvosok csupán 10 százaléka részesíti előnyben a gyógyszeripari weboldalakat, mint információforrást. A válaszadók nagyobb része, 55 százaléka szerint az orvosi online közösségek hatékonyabb eszközei a gyógyszeripari információk megvitatásának. A felmérés azt is kiemelte, miszerint az orvoslátogatókkal való kommunikációt felhasználóbarát mobil alkalmazások, illetve multimédia tartalommal kiegészített termékprezentációk tehetik hatékonyabbá.→
|
|
Bár a releváns, figyelemfelkeltő hirdetések alkalmazása az online tartalom marketing fontos eleme, egészségügyi témákkal kapcsolatos portálokon kiemelt figyelmet érdemel a reklámok elhelyezésének módja. Az alábbi cikk a Mayo Clinic példáján keresztül elemzi a nem megfelelő hirdetési felületek negatív hatásait.→
|
|
Az orvosok és betegek online közösségei alapvetően átalakították az egészségügyi, illetve gyógyszeripari piackutatás folyamatait. Az olyan hagyományos módszerek, mint a személyes interjúk, fókuszcsoportok és kérdőívek továbbra is hatékony elemei lehetnek a kutatásoknak, de emellett mára az internetes, illetve Web 2.0 nyújtotta lehetőségeket sem lehet figyelmen kívül hagyni.→
|
|
A mobil eszközök használata a különböző technológiákhoz, illetve interakciókhoz fűződő kapcsolatunkat alapvetően megváltoztatta. A marketing területén talán az jelenti a legnagyobb kihívást, hogy a mobil kampányokat ne az eddig használt eszközökhöz, csatornákhoz igazítsuk, hanem teljesen új stratégiát alakítsunk ki a mobil adta lehetőségekkel. Az alábbi cikk öt pontban foglalja össze, milyen jelentős változásokat hozhat a mobil az egészségügyben.→
|
|
A Health Research Institute által nemrégiben közzétett felmérés a közösségi média használatának 9 olyan módját emeli ki, amely befolyásolhatja az egészségügy működésének átalakulását, illetve közvetlenül hatással lehet a betegek ellátására.→
|
|
Az alábbi cikkben Claire Derbyshire, ma a Sanofi UK & Ireland piackutatási menedzsere számol be az online közösségre épülő marketing stratégia cégen belüli elfogadtatásának nehézségeiről. A Boehringer Ingelheim-nál szerzett tapasztalatai szerint a kampányok kivitelezését hosszas megbeszélések, magyarázatok és az eredmények garantálása előzi meg.→
|
|
A Pfizer Recipe 2 Go alkalmazásával a felhasználók különböző egészséges recepteket tölthetnek le, vásárlói listát állíthatnak össze, illetve étkezéssel és edzéssel kapcsolatos tanácsokat olvashatnak. Az ingyenes alkalmazás és a hozzá kapcsolódó weboldal fejlesztése során a Pfizer az EatingWell életmód magazinnal működött együtt.→
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|