Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Mit várnak az orvosok a gyógyszeripartól 2012-ben? (Hu)

A Publicis Touchpoint és a Sermo orvosi online közösség kétévente felmérést készít az egészségügyi szakemberek igényeiről. A nemrégiben megjelent eredmények szerint a válaszoló orvosok 82 százaléka szeretné a termékbemutatókat iPad-en megtekinteni, egyre többen szeretnék a látogatókat elektronikus úton elérni. A válaszadók 77 százaléka említette a termékközpontú, kifejezetten orvosoknak szánt weboldalak előnyeit.

A Google 3 újítása, amelyet a gyógyszeripar nem hagyhat figyelmen kívül (En)

Az egészséggel kapcsolatos információk keresésének a Google eddig is fontos kiindulópontja volt mind a betegek, mind az orvosok körében. Ez évben a Google több új terméket is bemutatott, amelyek szerves részét képezhetik a gyógyszeripari cégek keresőmarketing stratégiájának.

Új jogi szabályozás kialakítását javasolja az Európai Unió eHealth csoportja (En)

Az egyre nagyobb tömegű, sokak számára elérhető egészségügyi információ a jogi keretek átalakítását teszi szükségessé az Európai Unió eHealth bizottsága szerint. "Az egészségügyben alapvető jogi változtatásokat kell eszközölni az új információs technológiák hatékony használata érdekében" - mondta Toomas Hendrik, a bizottság észt elnöke.

eDetailing és az orvoslátogatók jövője (En)

Az eDetailing programok a jelen gazdasági körülmények között újra népszerűvé váltak. Bár a költséghatékonyság elvárása az eDetailing bemutatóknak kedvez, egyes felmérések szerint a digitális megoldások nem veszik át teljes mértékben az orvoslátogatók szerepét.

Játékosítás és betegedukáció (En)

A játékosítás a digitális marketing legújabb trendje, amely a hagyományos módszereknél hatékonyabban szólíthat meg egy adott közönséget. A gyógyszeripari cégek is egyre gyakrabban fordulnak a játékosítás marketing eszközéhez, főként a betegedukáció és a megelőzés terén.

A közösségi média szerepe a gyógyszeriparban - Genentech (En)

Az alábbi interjúban James Musick, a Genentech kutatócég közösségi média és online kommunikációs igazgatója számol be a gyógyszeripari cégek közösségi jelenlétét erősítő marketing stratégia fontosságáról. Emellett az interjúban szó esik a Genentech YouTube kampányairól, illetve a videó formátum nyújtotta lehetőségekről is.

Mobil alkalmazások az orvos-beteg kommunikáció hatékonyságáért (En)

A piacon lévő számtalan egészségügyi mobil alkalmazás vagy pácienseknek, vagy egészségügyi szakembereknek készül. Az igazán hatékony applikáció kialakításakor azonban a cél a betegek és orvosok közötti kapcsolat megerősítése, a kommunikáció segítése kell, hogy legyen. Ezért érdemes a fejlesztés során mind a betegek, mind a szakemberek igényeit figyelembe venni.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat? ?s Tan?csad? Kft. H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.