Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
A gyógyszeripari cégek nagy reményeket fűznek az iPad készülékek használatához az értékesítés, illetve orvoslátogatás során. A Manhattan Research nemrégiben megjelent kutatása szerint az iPad-en prezentált termékbemutatók sikeréhez azonban az orvosok bevonása is elengedhetetlen. A felmérés alapján azok a szakemberek, akik maguk irányíthatták a prezentációt, önállóan kezelhették az iPad készülékeket, sokkal elégedettebbek voltak a bemutatóval.→
|
|
Az infografikák napjaink népszerű vizuális kommunikációs eszközei. Ezek az újra felfedezett képi megoldások igen gyakoriak az egészségüggyel, technológiai újdonságokkal kapcsolatos tájékoztatás terén. Az infografikák a gyógyszeripari kommunikáció során is az információátadás látványos, kifejező és interaktív eszközei lehetnek. Ezt bizonyítják a Sanofi diabétesz témakörében összeállított tájékoztató infografikái is.→
|
|
A közösségi oldalak mára a legnépszerűbb portálokká váltak alapvetően befolyásolva a felhasználók mindennapjait. Emellett a közösségi felületek használata nagymértékben átalakította az egészségügyi és gyógyszeripari marketing területét is. Az alábbi prezentáció a gyógyszeripar kiemelkedő közösségi megoldásaira és a várható trendekre koncentrál, illetve bemutatja, hogyan alkalmazzák a felhasználók a közösségi oldalakat az egészséggel kapcsolatos tájékozódás során.→
|
|
A korábbi, betegek ezreinek készült általános kampányok sikertelensége rávilágított arra, miszerint a személyre szabott programok sokkal hatékonyabbak lehetnek az adherencia javításában. A digitális egészségügyi tanácsadásra alapozó adherencia programok amellett, hogy költséghatékonyak, hatásosan ötvözik a viselkedéstudomány eredményeit és az új, innovatív technológiákat.→
|
|
John Pugh, a Boehringer Ingelheim kommunikációs igazgatója alábbi prezentációjában bemutatja, hogyan alakítja át a gyógyszeripari kommunikációt a közösségi oldalakon megosztott tartalom, illetve a játékosítás, vagyis a játék dizájn használata a betegek szokásainak megváltoztatása, az egészségmegőrzés, illetve információátadás terén. →
|
|
Mára több mint 100 gyógyszeripari profilt regisztráltak a Twitter-en. Bár korábbi elemzések kimutatták, hogy a felhasználók nem tekintik a Twitter-t a megfelelő fórumnak mellékhatások bejelentésére, ennek lehetőségét mégsem lehet teljesen kizárni. Mi a teendő tehát, ha egy felhasználó a közösségi oldalon osztja meg mellékhatásokkal kapcsolatos félelmeit, panaszait? Az alábbi cikk a Johnson & Johnson példáján keresztül vizsgálja a kérdést.→
|
|
Az alábbi infografika azt elemzi, hogyan változtatták meg az okostelefonok és tabletek az egészségügy folyamatait, illetve az egészségügyi marketing megoldásait. Elemzések szerint az egészséggel kapcsolatos letöltött alkalmazások száma 2012 végére elérheti akár a 44 milliót is, 2016-ra pedig ez a szám 142 millióra is nőhet.→
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|