Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
Az alábbi interjúban Morten Hjelmsø, az Agnitio alapítója és ügyvezető igazgatója osztja meg gondolatait a gyógyszeripari orvoskommunikáció új lehetőségeiről, az orvoslátogatás hatékonyságáról, illetve a hagyományos orvoslátogatás modelljének kreatív átalakításáról.→
|
|
A közösségi oldalak, mobil eszközök, számítógépek és tabletek lehetővé tették, hogy eddig nem látott gyorsasággal nagy tömegeket érjünk el üzeneteinkkel. Az online csatornákon keresztül a cégek rövid idő alatt tájékoztathatják a viszonteladókat, vásárlókat egy esetleges termékvisszahívás esetén. A közösségi kommunikáció adta lehetőségeket használta ki a Pfizer is 2012 februárjában, mikor nagy mennyiségű fogamzásgátló visszahívására kényszerült. →
|
|
Nem tudhatjuk, az egymás után megjelenő technológiák közül melyek válnak népszerűvé a jövőben. Nem tudhatjuk pontosan azt sem, mi határozza meg a közönség, a fogyasztók reakcióját egy-egy új eszköz, alkalmazás bemutatásakor. Így a mobil egészségügy területén igen nehéz az üzleti tervezés. Daniel Ghinn, a Creation Healthcare alapítója a mobil csatornák adta lehetőségekről, illetve a hatékony mobil stratégia és fejlesztő csapat kialakításáról számol be. →
|
|
Az alábbi cikkben Robert Halper, a Johnson & Johnson videó-kommunikációért felelős igazgatója számol be a cég közösségi stratégiájáról, a kampányok kialakításáról. Elmondása szerint a Johnson & Johnson közösségi média tevékenysége túlmutat a brandépítésen, a cég elsősorban a tájékoztatásra és egészségmegőrzésre összpontosít.→
|
|
A költségvetési keretek folyamatos szűkítésével nagy nyomás nehezedik a gyógyszeripari értékesítésért felelős szakemberekre. Az egyre növekvő eladási elvárások, a nagy számban megjelenő generikus készítmények olyan versenyhelyzetet hoznak létre, amelyben elengedhetetlen egy ütőképes értékesítési csapat kiépítése, illetve a sales tevékenység stratégiai átgondolása.→
|
|
Bár egyre többet hallunk a mobil egészségügy térnyeréséről, a mobil piac gyors növekedéséről, egy nemrégiben készült európai felmérés adatai szerint a rendszeresen internetező felhasználók körében egyelőre kevés jel mutat arra, hogy az egészségügyi mobil alkalmazások használata általánosan elterjedt jelenség lenne. Íme a kutatás főbb eredményei.→
|
|
A Berlinben megrendezésre kerülő Health 2.0 Europe 2012 konferencia célja az egészségügy felépítésével, működésével kapcsolatos hagyományos elgondolások újrafogalmazása, a szakértők közötti diskurzus elmélyítése. A novemberi konferencia elsősorban az egészségügyi online közösségek, a betegek és orvosok közötti kommunikáció, a közösségi média megoldások témakörére és az egészségügyi rendszer átalakításának lehetőségeire koncentrál.→
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|