Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Gyógyszeripari digitális stratégia hét lépésben – ahogy a Sanofi látja (En)

Ben Tilly, a Sanofi marketing menedzsere hét lépésben foglalja össze a gyógyszeripari cégek sikeres működéséhez szükséges digitális stratégia kialakításának folyamatát. Meglátása szerint kiemelten fontos az orvoslátogatók bevonása már a tervezési fázis kezdetén, hiszen az orvosokkal, egészségügyi szakemberekkel való személyes kapcsolatuk révén sajátos rálátásuk van a digitális kampányok befogadó közönségének igényeire.

Betegközösségek és a gyógyszeripar (En)

A gyógyszeripari cégek egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek az online betegközösségekkel folytatott párbeszédre. A betegközösségek képviselői gyakran vesznek részt gyógyszeripari konferenciákon, illetve a gyógyszeripari cégek különböző online oldalain is egyre gyakrabban jelennek meg betegbeszámolók. A fenti összefoglalóban Jeanne Barnett, a cysticfibrosis.com tulajdonosa a betegközösségek és a gyógyszeripar kapcsolatának jelentőségét elemzi.

A Boehringer Ingelheim új iPad alkalmazása (En)

A Boehringer Ingelheim a napokban mutatta be új alkalmazását, amellyel a német gyógyszeripari cég 127 éves történetét interaktív formában ismerheti meg a felhasználó. Az alkalmazás iPad-re fejlesztett változata elsősorban konferenciák és üzleti találkozók hatékony eszköze lehet.

Változó orvoslátogatói modell és közösségi média (En)

A gyógyszeripari értékesítés jelenleg jelentős változásokon megy keresztül, az egyre szűkebb költségvetési keretek nagyban befolyásolják az eladásokért felelős osztályok működését. Az alábbi cikkben Richie A. Bavasso, az Exploria Sales Performance Solutions igazgatója foglalja össze, milyen szerepet játszhat a közösségi média az orvoslátogatókra épülő értékesítési modell átalakulásában.

Gyógyszeripari videó kampányok - Johnson & Johnson, Boehringer, GE Healthcare (En)

Mára jelentős számban érhetők el gyógyszeripari videó csatornák a YouTube oldalán. Egyes cégek kiemelt figyelmet fordítanak a videós információátadásra és marketing tevékenységre, mások kevésbé használják ki a formátum adta lehetőségeket. Az alábbi cikk öt gyógyszeripari YouTube csatornát elemez, többek között a Johnson & Johnson, Boehringer és GE Healthcare csatornáit.

Az egészséggel kapcsolatos közösségi játékok négy alapszabálya (En)

A közösségi játékok egyre nagyobb mértékben segítik a gyógyszeripari cégeket az egészségügyi szakemberekkel, betegekkel való kapcsolatteremtésben. Mégis sokan nem tekintik az online játékokat “komoly”, betegedukációt és tájékoztatást segítő marketing eszköznek.

V. Med. et Jur. Felértékelődött Felelősség Konferencia – 2012. május 8. (Hu)

Ügyvédek és bírák elmondása szerint a műhibaperek kb. 80 százaléka a nem megfelelő orvosi kommunikációnak köszönhető. Az orvostársadalomnak szembe kell néznie a ténnyel, miszerint a korábbi paternalista orvos-beteg viszony nem erőltethető rá az öntudatos, jogaival tisztában lévő betegek új generációjára. Többek között ezt a kérdéskört járja körül a május 8-án megrendezésre kerülő V. Med. et Jur. Felértékelődött Felelősség Konferencia is, melynek témája az orvosi „műhibák” büntetőjogi vetülete.

Gyarmati G�bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat� �s Tan�csad� Kft. H2Online Digit�lis Marketing �gyn�ks�g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom�ny szolg�lat�ban
WEBBeteg Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.