Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
A mobil technológia egyre szélesebb körű használata az egészségügy területén lehetővé teszi, hogy a betegek egy kattintással bárhol és bármikor hozzáférhessenek a számukra fontos orvosi információkhoz. Egy tengerentúli felmérés adatai szerint a mobil készülékek egészségügyi alkalmazása alapvetően meghatározza és átalakítja a megelőzés, ellátás és egészséggel kapcsolatos tájékozódás folyamatait.→
|
|
A detail bemutatók során a gyógyszeripari orvoslátogatók számos problémával, nehézséggel találkozhatnak. Az alábbi infografika a leggyakrabban felmerülő akadályokat veszi sorra és igyekszik megoldást találni ezek leküzdéséhez. →
|
|
Egy cég közösségi média stratégiájának kialakításakor elengedhetetlen az alapvető használati szabályok lefektetése. Érdemes előre meghatározni, miért fontos a vállalatnak üzleti szempontból a közösségi felületeken való jelenlét, milyen tartalmak jelennek meg a különböző céges profilokon, illetve melyek azok a szabályok, amelyeket minden munkatársnak be kell tartani a közösségi média csatornák használatakor. →
|
|
A betegközpontú marketingről mostanában egyre többet lehet olvasni, ez azonban sokkal több, mint egy új marketing trend. A betegközpontú stratégia célja a megelőzésen, betegedukáción kívül a páciensek bevonása a kezelési folyamatba, a betegek aktív részvételének biztosítása, illetve az egészségügyi ellátás sikerességének segítése.→
|
|
Az online marketing területén egyre népszerűbbek a képi tartalomra építő megoldások. A Facebook bevezette az idővonalat, a blogokon egyre gyakrabban szerepelnek videók és infografikák, a Pinterest képmegosztó oldal pedig immár Amerika harmadik legnépszerűbb közösségi szolgáltatása. De vajon hogyan segítik a vizuális tartalmak a sikeresebb marketing kampányok kialakítását?→
|
|
A fogyasztók bizalma fokozatosan nő az online laikus értékelésekkel, illetve hirdetésekkel kapcsolatban, míg a televíziós és nyomtatott fizetett reklámokba vetett bizalom egyre inkább csökken. A Nielsen globális felmérése szerint a befogadók különböző hirdetési forrásokkal kapcsolatos bizalma drasztikus változáson ment keresztül.→
|
|
Az egészségügy területén sokan talán azért tartanak a digitális tartalmakkal kapcsolatos befektetésektől, mert nem biztosak abban, hogy a digitális marketingre fordított energia és pénz megtérül. A ROI hasznos mérőeszköze a kampányok sikerességének, kizárólag ez alapján azonban nem ítélhetjük meg egy cég digitális stratégiájának hatékonyságát.→
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|