Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
A Sanofi olyan cukorbetegséggel kapcsolatos internetes adatbázist alakított ki, amely segítségével a betegek számos online forrást érhetnek el különböző kulcsszavakra keresve. A cég bízik abban, hogy az oldal felhasználói aktívan részt vesznek a betegséggel kapcsolatos kifejezések gyűjtésében, a tudásbázis fejlesztésében.→
|
|
A Pinterest olyan képmegosztó közösségi portál, amely lehetővé teszi, hogy a felhasználók különböző témakörökben, kategóriákban töltsenek fel képeket, illetve mások képeit megosszák. Míg a gyógyszeripari cégek a Pinterest használatának előnyeit és lehetséges hátrányait mérlegelik, addig már most számos profil szerepel az oldalon különböző gyógyszeripari cégek neve alatt. Elsőként a Novo Nordisk regisztrált hivatalos vállalati profilt a Pinterest-en. →
|
|
Számos dizájner és fejlesztő esik áldozatul azoknak a mobillal kapcsolatos tévhiteknek, amelyek szerint a felhasználók igényei egységesek, a cél pedig minden esetben a lehető legegyszerűbb és legkönnyebben kezelhető alkalmazás létrehozása. Íme, 6 mítosz, amely gyakran befolyásolja a mobil alkalmazások kialakításának folyamatát. →
|
|
Alex Butler, a Johnson & Johnson korábbi digitális stratégia és közösségi média menedzsere széles körben ismert és elismert szakember a digitális gyógyszeripari marketing területén. Az alábbi interjúban saját tapasztalatain keresztül világít rá a közösségi projektek, kommunikációs technológiai újítások gyógyszeriparban betöltött szerepére.→
|
|
A közösségi játékok piaca rekordidő alatt milliárdos üzletté vált. A gyógyszeripari cégek számára is kiemelt kérdés, hogyan tudják a játékos megoldásokat az adherencia javításában, a hatékonyabb üzenetátadásban hasznosítani. Emellett a játékok a betegközösségek összefogásának, a páciensek kezelésbe való interaktív bevonásának szintén hatásos eszközei lehetnek.→
|
|
A Manhattan Research legújabb ePharma Consumer elnevezésű felmérése alátámasztja, miszerint a gyógyszeripari cégek által támogatott interaktív egészségügyi tartalmak mind a betegek, mind a cégek számára hasznosak és hatékonyan alkalmazhatók. A visszajelzések szerint a digitális felületek és eszközök – így a betegségekkel, kezelésekkel kapcsolatos weboldalak, orvosi online fórumok, egészségi állapot monitorozását segítő alkalmazások, mobil megoldások – népszerűsége folyamatosan növekszik.→
|
|
Az alábbi podcast adásban Alex Butler, Andrew Spong és Faisal Ahmed, a Digitallysick.com szerkesztői a gyógyszeripari értékesítés digitális lehetőségeit veszik sorra. A beszélgetés során szó esik a személyes látogatások és digitális megoldások integrációjáról, a cégek személyes kapcsolattartáson alapuló üzleti modelljének átalakulásáról.→
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|