Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Az eHealth népszerűsége Európában és a fogyasztói bizalom a gyógyszeripari információval kapcsolatosan (Hu)

Egy nemrégiben készült kutatás szerint az európaiak nyitottak az online megoldásokra, így az internetes információforrások és mobil alkalmazások használatára egészségi állapotuk javítása érdekében. A gyógyszeripari tájékoztatást, információkat a válaszolók 8 százaléka tartja teljesen megbízhatónak, míg 37 százalékuk kissé, 18 százalékuk pedig egyáltalán nem bízik a gyógyszeripari cégektől származó tájékoztató üzenetek helyességében.

GSK – új digitális stratégia külső segítséggel (En)

A GlaxoSmithKline az indiai Infosys és a brit Fabric Worldwide cégeket hívta segítségül az általa eddig alkalmazott digitális megoldások elemzéséhez, illetve közösségi média és egyéb online tevékenységének fejlesztéséhez. A GSK célja a fogyasztókkal és egészségügyi szakemberekkel való online kapcsolattartás leegyszerűsítése és hatékonyságának növelése.

Átfogó közösségi média stratégia az egészségügyben (En)

A közösségi megoldások bevezetése nem egyszerű feladat egy olyan iparág területén, ahol folyamatosan szem előtt kell tartani a különböző szigorú szabályozásokat, illetve a betegek adatainak biztonságát. Számos egészségügyi szervezet és cég ismerte fel azonban, hogy a megfelelő képzéssel és tervezéssel a közösségi média sikeresen használható a hatékonyabb betegtájékoztatás eszközeként.

Sikeres adherenciát javító online játék asztmás és COPD-s betegek számára (En)

A HealthPrize Technologies vezető, adherenciát javító megoldásokkal foglalkozó fejlesztő cég a napokban jelentette meg hat hónapos asztma és COPD programjának eredményeit. A cél a betegek aktivitásának, illetve a velük való kapcsolattartás hatékonyságának tesztelése volt online és mobil felületek alkalmazásával. A játékos webes platform arra ösztönzi a betegeket, hogy pontosan kövessék a gyógyszeres kezelésre vonatkozó előírásokat és ne hagyjanak fel az adott gyógyszer szedésével.

A WebMD a múlté: Az online egészségügyi felületek új generációja (En)

Az elsők között népszerűvé váló, egészségügyi célból használt webes felületek – a WebMD, Wikipédia, illetve a Mayo Clinic portálja – hatalmas mennyiségű információt tettek elérhetővé a betegek számára, amelyhez addig nem férhettek hozzá. Mára azonban ezek az oldalak elavulttá váltak, felmérések szerint a páciensek egyre nehezebben találnak rá a számukra igazán fontos információkra. Éppen ezért az egészségügyi webes alkalmazások új generációjának alapvető feladata a személyre szabott, interaktív betegtájékoztatás biztosítása.

Psoriasis 360 - Megszünteti úttörő Facebook oldalát a Janssen (En)

18 hónappal az indulás után a Janssen bejelentette: nem folytatja tovább Psoriasis 360 néven futó Facebook kampányát. A cég munkatársai az elmúlt időben egyre gyakrabban kényszerültek különböző bejegyzések törlésére, amely negatív hatással volt a tartalmas, érdemleges online diskurzusra is. Csak az elmúlt három hónapban a látogatói bejegyzések egyharmadát kellett eltávolítani az oldalról, legtöbbször vényköteles gyógyszerkészítmények említése miatt.

Mobil egészségügy és csökkenő egyenlőtlenségek (En)

Az egészségügyi mobil megoldások elsődleges célja a betegek mindennapi szokásainak alakítása egy hatékonyabb ellátás és a páciensek egészségtudatos életmódja érdekében. A legújabb technológiák és a folyamatosan fejlődő felhasználói élmény így hosszú távon sikeresebb terápiás megoldások kialakítását, illetve az egészségügyi kiadások csökkentését is segíthetik.

Gyarmati G�bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat� �s Tan�csad� Kft. H2Online Digit�lis Marketing �gyn�ks�g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom�ny szolg�lat�ban
WEBBeteg Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.