Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
A Sanofi egy új, iPhone-nal összekapcsolható, vércukorszintet mérő eszközzel jelent meg a brit piacon. Az iBGStar az első olyan készülék, amely iPhone-nal és iPod-dal is szinkronizálható, illetve elsőként teszi lehetővé, hogy a páciensek saját jegyzeteket készíthessenek, és naplózni tudják adataikat egy speciális beépített alkalmazáson keresztül.→
|
|
A legújabb iPad modell, az iPad 3 március 16-án kerül piacra az Egyesült Államokban. A fenti cikk ennek kapcsán az iPad egészségügyben betöltött szerepének elemzésére vállalkozik. A népszerű táblagép mind az orvosok, mind a betegek kommunikációjának, tájékozódásának módját alapvetően átalakította az évek során. →
|
|
A digitális marketing folyamatosan mozgásban lévő terület. Gyakran jelennek meg új technológiák, felületek, amelyek mindent átható változásokat ígérnek. Nap mint nap olvashatunk cikkeket forradalmian új eszközökről, alkalmazásokról, közösségi oldalakról. Bár ezek sokszor tűnékenynek bizonyulnak, nem árt lépést tartani a digitális marketing újdonságaival, fő trendjeivel. →
|
|
A Pharmaphorum legújabb interjújában Marc Monseau, a Johnson & Johnson korábbi üzleti kommunikációs igazgatója fejti ki véleményét a gyógyszeripar és közösségi média kapcsolatáról, a kommunikációs szakemberek előtt álló kihívásokról, illetve az új közösségi eszközök nyújtotta lehetőségekről.→
|
|
A mobil technológia továbbra is meghatározó szerepet fog játszani az egészségügyi szolgáltatások területén, az egészségügyi mobil piac értéke pedig 2017-re elérheti a 23 milliárd dollárt is – mutatta ki a GSM Association legújabb kutatása. A felmérés emellett kiemelte azokat a kihívásokat, amelyekkel az egészségügyi szakembereknek globálisan szembe kell néznie, és amelyek megoldásában a mobil eszközök kulcsszerepet játszhatnak a közeljövőben.→
|
|
A hasznos, figyelemfelkeltő és ötletes online tartalom létrehozása korántsem egyszerű feladat. Hogyan lehet mégis hétről hétre újdonságokkal, érdekes cikkekkel előállni? Erre ad választ az alábbi infografika, amely 22 ötlettel segíti a sikeres tartalomszolgáltatást.→
|
|
A Digitally Sick elnevezésű blog szerkesztői, Faisal Ahmed, Alex Butler és Andrew Spong podcast adásaikban a digitális marketing lehetőségeit, illetve a gyógyszeripar területén alkalmazható különböző kommunikációs megoldásokat járják körül. A fenti podcast a gyógyszeripari beteg-kommunikáció összefüggéseit, kihívásait tárja fel.→
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|