Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
Rob Halkes több mint 20 éve egészségügyi és gyógyszeripari tanácsadóként dolgozik. Meglátása szerint a gyógyszeripari cégek sikeres működésének kulcsa a rugalmas stratégia kialakítása, illetve az innovatív megoldások létrehozása. Interjúnkban online projektjéről, a Drimpy.com weboldalon működő betegközösségről és a gyógyszeripar aktuális trendjeiről kérdeztük.→
|
|
A gyógyszeripari digitális marketing egy cég marketing tevékenységének szerves része, nem különálló stratégiát és törekvéseket jelent. Anand Sharma, a Reckitt Benckiser korábbi nemzetközi egészségügyi igazgatója szerint érdemes szem előtt tartani, miszerint “a digitális marketing is marketing, csupán másfajta eszközt használ.” →
|
|
Az alábbi cikkben Jack Cox, a Sanofi US médiakapcsolati vezető igazgatója a gyógyszeripari cégek megváltozott online kommunikációs gyakorlatát tekinti át. Egyike a jelentős változásoknak, miszerint a betegek egyre inkább egyéni igényeiknek megfelelő információ után kutatnak, és ennek során gyakran a hozzájuk hasonló betegségben szenvedő páciensekkel együtt online közösségeket alkotnak. Ezt a jelenséget a gyógyszeripari cégek nem hagyhatják figyelmen kívül kommunikációs stratégiájuk kialakításakor. →
|
|
Matthew Holt, a The Health Care Blog és a Health 2.0 konferenciák alapítója az információhoz, adatokhoz és egészségügyi ellátáshoz való hozzáférés növekvő súlyáról osztja meg gondolatait. A betegellátás hatékonysága nagyban múlik azon, hogyan tudják a szakemberek és a páciensek a különböző csatornákat és eszközöket együttesen, eredményesen használni a hozzáférés jobb biztosítása érdekében.→
|
|
Az iPad egyértelműen nyomot hagyott az egészségügy területén. A táblagépek mobilak, számos előnnyel rendelkeznek, így nem csoda, hogy a gyógyszeripari cégek körében is rekordsebességgel váltak népszerűvé. Az is nyilvánvaló azonban, hogy a táblagépek önmagukban nem hoznak változást, csak értékes tartalommal válhatnak az orvoslátogatás hatékony eszközévé.→
|
|
Az Access Pfizer for Professionals weboldalon a gyógyszerészek a hivatalos ügyintézés, nyomtatványok letöltése mellett termékekkel, illetve továbbképzésekkel kapcsolatos információkat is elérhetnek. A Pfizer által kialakított portálon nemcsak a szakemberek, hanem a betegek is tájékozódhatnak majd a különböző termékekről. Az oldal célja a cég teljes termékportfóliójának, illetve generikumainak bemutatása.→
|
|
2012. március 27-28. között kerül megrendezésre az eMarketing Europe & Mobile 2012 konferencia, amelyen egészségügyi és gyógyszeripari szakemberek, páciensek és a jogalkotó szervek képviselői egyaránt részt vesznek. A rendezvény több mint 40 előadót sorakoztat fel, a közönség 5 workshop és párhuzamosan futó programok közül választhat.→
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|