Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

A gyógyszeripar digitális átalakulása (En)

Mára a gyógyszeripari szektorban egyértelműen körvonalazódnak a digitális átalakulás különböző trendjei, az analóg megoldások egyre inkább háttérbe szorulnak. Fokozatosan felértékelődik az önálló digitális detailing megoldások szerepe, a gyógyszeripari cégeknek pedig ismerniük, illetve biztosítaniuk kell az ehhez szükséges technikai hátteret. Az alábbi prezentációban Len Starnes, a Bayer korábbi digitális kommunikációs vezetője, ma gyógyszeripari szaktanácsadó foglalja össze az iparág várható trendjeit, az újonnan megjelenő digitális alkalmazások nyújtotta lehetőségeket.

Hogyan biztosíthatjuk az online egészségügyi portálok tartalmának hitelességét? (En)

Az online egészségügyi információ pontosságának biztosítása a betegedukáció és internetes tartalomszolgáltatás kulcsfontosságú kérdése. A kemoterápiával kapcsolatos online információkat vizsgáló brit kutatók a nyomtatott orvosi folyóiratok elbírálásának rendszeréhez hasonló megoldást javasoltak a minőségi, megbízható online egészségügyi tájékoztatás érdekében.

“Ne ugorjunk fejest a sekély tóba” és más közösségi média tippek (En)

Az elmúlt 6 év alatt a gyógyszeripari cégek lassan, de folyamatosan erősítették közösségi média jelenlétüket. Az iparág ma már megfelelő tapasztalattal rendelkezik a különböző közösségi csatornák – blogok, YouTube, Facebook, Twitter – használatát illetően. Ennek ellenére az állandóan változó digitális környezetben a további fejlődés lehetősége mindig adott.

Mit tanulhat a gyógyszeripar a vasúti cégektől és az IBM-től? (En)

A gyógyszeripar az üzleti modellek alapvető változása, illetve az egyre szűkebb pénzügyi lehetőségek nyomán válaszút elé érkezett. Vagy követi a hagyományörző vasúti cégek példáját, és változtatás nélkül halad tovább a több évtizedes megoldásokat erőltetve, vagy az IBM-hez hasonlóan egy teljesen új szemléletet alakít ki. Az IBM korábbi átalakulásával bizonyította, hogy a termékközpontú tradíciókat felválthatja egy új, sikeresebb vevő- és szolgáltatásközpontú megközelítés.

Egészségügyi mobil alkalmazások a médiában (En)

Népszerű, széles körben olvasott online magazinok egyre gyakrabban foglalkoznak egészségügyi mobil alkalmazások bemutatásával. Fogyókúra, alvási zavarok, elsősegélynyújtás, pszichiátriai gondok – a cikkekben szereplő alkalmazások az egészségügyi problémák széles skáláját ölelik fel. Az alábbi írás az elmúlt időszakban megjelent mobil alkalmazásokkal kapcsolatos híreket foglalja össze.

Ki igazítja el a betegeket az internetes egészségügyi tartalmak tömegében? (En)

Ma már bárki létrehozhat portálokat, közzétehet egészségügyi információt az interneten. Nincs másra szüksége, csupán egy számítógépre. De ki ítéli meg, hogy a megjelenő tartalom megbízható-e? A legtöbb esetben a betegek segítség nélkül próbálják eldönteni, hogy az általuk talált online információ pontos, illetve helytálló-e. Az online egészségügyi tartalmak egyre nagyobb tömege érhető el, de a félrevezető, megtévesztő információk kiszűrése eddig megoldatlan probléma maradt.

Digital Pharma Europe konferencia – Berlin, 2012. március 5-7. (Hu)

A berlini Digital Pharma Europe konferencia a nemzetközi Digital Pharma rendezvénysorozat részeként az európai gyógyszeripar digitális marketing megoldásaira fókuszál. Ebben az évben a konferencia a mobil alkalmazások, iPad, közösségi média és többcsatornás marketing megoldások témáit járja körül.

Gyarmati G�bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat� �s Tan�csad� Kft. H2Online Digit�lis Marketing �gyn�ks�g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom�ny szolg�lat�ban
WEBBeteg Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.