Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Az Európai Bizottság új szabályzata a betegek tájékoztatásáról (En)

Az Európai Bizottság új javaslatot fogadott el arról, hogyan tájékoztathatják a gyógyszeripari cégek a betegeket különböző vényköteles készítményekkel kapcsolatban. A változások a gyógyszeripari digitális marketing területét is érintik, illetve tovább szigorítják az internetes információátadásra vonatkozó szabályokat.

10 tipp a hatékony egészségügyi tartalom marketinghez (En)

Ahogy egyre többen keresnek egészséggel kapcsolatos információt és lehetséges kezelési megoldásokat az interneten, a keresőoptimalizálás leghatékonyabb eszközévé a minőségi tartalom létrehozása válik. Byron White, az ideaLaunch igazgatója 10 tanácsot oszt meg az olvasókkal a hatékony egészségügyi tartalom marketing stratégia kialakításához.

Közösségi média és gyógyszeripar – Hol tartanak ma a cégek? (En)

A közösségi média eszközeinek használatát tekintve két, élesen elkülönülő csoportot különböztethetünk meg a gyógyszeripari cégek körében. A GlaxoSmithKline, Boehringer Ingelheim és Pfizer például mind integrált közösségi stratégiát alakított ki Facebook, Twitter, YouTube, illetve LinkedIn profiljain. Más cégek marketing tevékenységének kevésbé szerves részét képezik a közösségi felületek. Az alábbi cikk kiemelt példákon keresztül a gyógyszeripar közösségi tevékenységének elemzésére vállalkozik.

Orvoslátogatók és az iPad (En)

A gyógyszeripar általában nem a gyors változásról híres, főként, ha új technológiákról, eszközökről van szó. Az iPad azonban úgy tűnik, kivételt jelent, hiszen hamar nagy népszerűségre tett szert a gyógyszeriparban dolgozók széles körében, mint a kommunikáció és digitális detailing hatékony eszköze.

Dr. Google: internetes diagnosztika (En)

A Google új funkciója segítségével a tünetekre érkező keresések eredményeként immár különböző lehetséges betegségekre vonatkozó online tartalmak is megjelennek a találati listákban. A korábbi keresések alapján a Google kiválasztja, hogy a betegek egyes tünetekre milyen betegségek kapcsán kerestek a leggyakrabban.

Mobil marketing a gyógyszeriparban (En)

A gyorsan változó digitális környezetben az üzleti mobil marketing stratégia kialakítása fontos gyakorlati lépés a gyógyszeripari cégek számára. Az egyre gyorsabb internetkapcsolatok és az okostelefonok számának rohamos növekedése nyomán a mobil marketing eszközei kiváló lehetőséget teremtenek a cégeknek célközönségük elérésére.

Konferencia ajánló – Kutatás 2012 (Hu)

A Médiapiac és a Szinapszis Piackutató és Tanácsadó Kft. közös szervezésében 2012. március 21. és 22. között, Tapolcán kerül megrendezésre a Kutatás 2012 konferencia. Az előadók a hazai piackutatás legújabb trendjeit és innovatív megoldásait mutatják be.

Gyarmati G�bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat� �s Tan�csad� Kft. H2Online Digit�lis Marketing �gyn�ks�g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom�ny szolg�lat�ban
WEBBeteg Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.