Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Egészségügyi információ keresése az interneten – alapvető trendek (Hu)

Egy nemrégiben készült tengerentúli tanulmány eredményei szerint az egészséggel kapcsolatos online keresési szokások betegségenként, kezelési módonként igen eltérőek lehetnek. A gyógyszeripari cégek weboldalait főként azért keresik fel a páciensek, hogy azok termékeinek mellékhatásairól szerezzenek bővebb információt. A gyógyszeripari portálon böngésző betegek 80 százaléka több rivális cég termékeire is rákeres az interneten.

Gyógyszeripari cégek közösségi kampányait díjazták a Healthcare Engagement Strategy Awards rendezvényén (En)

Ezévben harmadik alkalommal került megrendezésre a kreatív, innovatív egészségügyi kommunikációs megoldásokat díjazó Healthcare Engagement Strategy Awards. A rendezvényen egyértelműen a közösségi kampányok kerültek előtérbe. A díjazott projektek között szerepelt a Boehringer Ingelheim Facebook oldala, az AstraZeneca Twitter kampánya, illetve a Pfizer izraeli piacon megjelent mobil alkalmazása is.

A tartalom marketing egyre növekvő szerepe (En)

A Content Marketing Institute tanulmánya alapján a tartalom marketing dinamikusan növekvő terület, a tartalomszolgáltatás egyre fontosabb szerepet játszik az üzleti stratégiák kialakításában. A felmérés szerint az üzleti kommunikációs szakemberek 90 százaléka alkalmazza a tartalom marketing különböző eszközeit. A kutatás eredményeit az alábbi infografika foglalja össze.

Európai orvosok és az iPad (En)

A Manhattan Research legújabb kutatása szerint az európai orvosok körében egyre nagyobb népszerűségnek örvend az iPad. A készülékkel rendelkező európai orvosok a szakmai célú online böngészésre szánt idejük 27 százalékát az iPad-en töltik. Emellett a felmérésből az is kiderült, miszerint a szakmai internethasználat elsődleges eszközei továbbra is az asztali számítógépek és laptopok, míg az online eltöltött idő 18 százalékában az orvosok okostelefonjukat használják.

AstraZeneca: Miben rejlik a közösségi média értéke (En)

Az AstraZeneca közel 400 gyógyszerkutatóját bevonó felmérés során a megkérdezettek számos területet említettek, ahol a közösségi média segítheti munkájukat. A kutatásban résztvevők a könnyebb információmegosztást, a tudományos együttműködés lehetőségét és a kapcsolatépítést emelték ki, mint a közösségi felületek használatának előnyeit.

Megtévesztő, pontatlan online információ a mellékhatásokról (En)

Az interneten keresztül történő gyógyszervásárlás számos veszélyt rejt magában. Egy nemrégiben készült felmérés azt mutatta, hogy a vizsgált gyógyszerkészítményeket értékesítő weboldalak nagy része nem tartalmazza a mellékhatásokkal, ellenjavallatokkal kapcsolatos alapvető információkat sem. Emellett a gyógyszerek tájékoztató leírása is sokszor meglehetősen pontatlanul, rendszertelenül szerepelt a portálokon.

Adherencia javítása mobil megoldásokkal (En)

A gyógyszer-adherencia hatékony támogatása hosszú idő óta a gyógyszeripar egyik legégetőbb megoldatlan kérdése. Az elmúlt években számos új eszköz jelent meg a piacon, így sms emlékeztetők, tájékoztató füzetek, weboldalak, telefonos megoldások, gyógyszertárakkal közös programok. Ezek azonban mindeddig nem hoztak áttörő eredményeket az adherencia javításában. Az okostelefonok fokozatos elterjedése ugyanakkor új, közvetlenebb és így hatékonyabb megoldások létrehozását teheti lehetővé. Az alábbi cikk a HealthPrize Technologies adherenciát támogató mobil kampányát mutatja be.

Gyarmati G�bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat� �s Tan�csad� Kft. H2Online Digit�lis Marketing �gyn�ks�g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom�ny szolg�lat�ban
WEBBeteg Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.