Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
A hatékony digitális stratégia kialakításában kulcsszerepet játszik a közönség bevonása és a kampány üzenetének időszerűsége. A gyógyszeripari cégeknek nem csupán az adott weboldal látogatóit kell ismerniük, de arról is információt kell szerezni, hogyan és milyen célból használják a páciensek ezeket a felületeket. Éppen ezért a digitális stratégia kialakítása hosszas folyamat, amely nem tekinthető különálló projektnek, hanem az átfogó marketing stratégia szerves részét kell hogy képezze.→
|
|
A Pfizer a Twitter-en keresztül igyekszik elérni azokat a vásárlókat, akik érintettek lehetnek a cég által forgalmazott fogamzásgátló készítmény visszahívását illetően. A körülbelül 1 millió doboz gyógyszerre vonatkozó visszahívás egy gyártási hiba következménye. →
|
|
A krónikus betegségben szenvedő páciensek számára nagy segítség, ha tüneteiket, kezelésük lépéseit könnyen monitorozni tudják anélkül, hogy állapotuk naplózása sok időt venne igénybe. Tapasztalatok szerint ugyanis, ha a betegeknek túl részletesen kell feljegyezniük tüneteiket, mért értékeiket (pl. vércukor, vérnyomás, stb.), néhány héten vagy hónapon belül felhagynak egészségügyi állapotuk naplózásával. →
|
|
A közösségi alkalmazások lehetővé teszik a gyógyszeripari cégek számára, hogy kapcsolatot létesítsenek és tartsanak fenn betegekkel, szakemberekkel és más egészségügyi szereplőkkel. Azon kívül, hogy a cégek hatással lehetnek a páciensek egészséggel kapcsolatos döntéseire, a közösségi média segítségével kiemelkedhetnek versenytársaik köréből. Ehhez viszont az kell, hogy a gyógyszeripari cégek a páciensekkel együtt aktív résztvevői legyenek a közösségi diskurzusoknak.→
|
|
Az egészségügyi szakemberek feladata, hogy a mindennapokban alaposan megismerjék és rendszeresen használják az új mobil technológiákat és készülékeket, hogy később munkájuk során is könnyen alkalmazzák azokat. Az alábbi interjúban Brian T. Edwards, mobil technológiákra szakosodott vezető elemző arra mutat rá, hogyan használhatják ki az új mobil megoldások adta lehetőségeket az egészségügyi szakemberek, betegek és a gyógyszeripar képviselői.→
|
|
A cégekbe vetett fogyasztói bizalom hanyatlása minden szektorban megfigyelhető. Ennek okát sokan az általánosan romló gazdasági helyzetben és politikai bizonytalanságban látják. Egy nemrégiben készült globális felmérés szerint a vásárlók bizalmának csökkenése a gyógyszeripari cégek esetében is jelentős. A közönséggel való kapcsolat megerősítésében nagy szerep juthat a közösségi megoldásoknak.→
|
|
A Spyglass Consulting Group felmérése szerint a megkérdezett orvosok 80 százaléka szerint az iPad a jövőben jelentős szerepet játszhat az egészségügy területén. Emellett azonban azt is kiemelték, hogy a készülékek technikailag ahhoz még nem elég fejlettek, hogy a betegellátásban közvetlenül alkalmazzák azokat.→
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|