Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

A Boehringer Ingelheim új blogot indít (En)

A Boehringer Ingelheim – hasonlóan más gyógyszeripari cégekhez – a közeljövőben egy új blog elindítását tervezi. John Pugh, az online kommunikációs osztály vezetője külön kiemelte, hogy több vendég szerző, így például betegek írásait is szeretnék közölni majd az új felületen.

Gyógyszeripari online tartalmak – a betegek döntéseinek “motorja” (Hu)

A gyógyszeripari cégek által szponzorált betegedukációs weboldalak és mobil alkalmazások jelentős hatással vannak a páciensek egészséggel kapcsolatos döntéseire – mutatta ki a Manhattan Research tanulmánya. A nemrégiben készült tengerentúli felmérés szerint a felnőtt internetezők 51 százaléka rendszeresen a gyógyszeripar cégek által támogatott weboldalakon keres választ egészségügyi kérdéseire. 43 százalékuk pedig az itt talált, gyógyszerkészítményekkel kapcsolatos információt orvosával is megvitatja.

Gyógyszeripari cégek a Twitter-en – Ki a legsikeresebb? (En)

A Twitter a hatékony marketing és a közönség minden eddiginél gyorsabb elérésének eszközévé vált az elmúlt néhány évben. Nem meglepő tehát, hogy számos gyógyszeripari cég élt a közösségi felület adta lehetőségekkel. De vajon kik a legsikeresebbek? Az alábbi portál a különböző cégek Twitter tevékenységét, követőinek számát összegzi.

A páciensek többsége szerint a gyógyszeripari cégeknek fontos szerepe lenne az online betegközösségekben (En)

Egy nemrégiben készült kutatás eredményei alapján az internetező felnőttek 42 százaléka szerint a gyógyszeripari cégeknek aktív szerepet kellene vállalniuk az online betegközösségekben. A gyógyszeriparral való kapcsolatteremtés igénye eltérően jelenik meg különböző betegségben szenvedő pácienseknél. A felmérés szerint leginkább az ADHD-ban és bipoláris zavarban szenvedők gondozói és hozzátartozói tartják fontosnak a gyógyszeripari részvételt a webes diskurzusokban.

WebMD: Anyagi gondok és személyi változások (En)

Sokakat meglepett a WebMD eladásának terve, majd ügyvezető igazgatójának, Wayne Gattinella-nak távozása. Ha a WebMD ilyen komoly hirdetési és anyagi gondokkal küzd, mi várhat a kisebb portálokra? "A gyógyszeripari cégek marketing kiadásaik 5 százalékát fordítják digitális megoldásokra. Ennek fényében határozott célunk olyan új szolgáltatások és termékek kidolgozása, amelyek továbbra is képviselik a WebMD egyediségét, minőségét, illetve biztosítják hirdetőinket az oldal hatékonyságáról” – nyilatkozta Martin Wygod, ügyvezető igazgató nem sokkal lemondása előtt.

Hatékony tartalom marketing – 15 szakértői tipp (En)

A hasznos tartalom létrehozása és közzététele bővíti egy cég profilját, láthatóbbá teszi azt a piacon és nagyobb közönség elérését teszi lehetővé. Emellett ma már rengeteg olyan online eszköz áll rendelkezésünkre, amely megkönnyíti az értékes tartalomszolgáltatást. Íme, 15 tipp a sikeres tartalom marketing kialakításához.

A hatékony egészségügyi alkalmazások titka (En)

Az iTunes-ban szereplő céges alkalmazások csupán 20 százaléka éri el az 1000 letöltést. Ez hatalmas kihívást jelent a gyógyszeripari cégek számára és rámutat, mennyire fontos, hogy egy app kitűnjön az alkalmazások tömegéből. Emellett azt is érdemes szem előtt tartani, hogy az alkalmazásoknak csupán 5 százalékát használják egy hónapnál tovább. Így kiemelt figyelmet érdemel a felhasználók számára hasznos funkciók integrációja.

Gyarmati G�bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat� �s Tan�csad� Kft. H2Online Digit�lis Marketing �gyn�ks�g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom�ny szolg�lat�ban
WEBBeteg Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.