Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Internet-penetráció a laikusok körében (Hu)

Az egészségügyi szakemberekhez hasonlóan a laikusok körében is dinamikusan bővül az internet-penetráció világszerte. A növekedés üteme folyamatos, csak az Európai Unióban az elmúlt 10 évben mintegy háromszorosára nőtt a felhasználók aránya. Magyarországon az európai átlaghoz hasonlóan alakul a penetráció, átlagosan a lakosság 62 százaléka rendelkezik online eléréssel, de arányuk életkor szerint változó.

A magyar orvosok internetezési szokásai mobil eszközökön (En)

Mind az amerikai, mind az európai piacon nő az okostelefonok orvos-szakmai információszerzésben betöltött szerepe. Az orvosok Magyarországon is egyre jobban támaszkodnak a mobil eszközök adta lehetőségekre, bár itthon egyelőre az asztali számítógép (82%) és a notebook (56%) a legnépszerűbb.

Személyes orvoslátogatások vagy eDetailing? (En)

A digitális detailing egyre gyakrabban veszi át a személyes orvoslátogatások szerepét, bár egyes tengerentúli kutatások szerint az új eDetailing kampányok száma nincs egyensúlyban az orvoslátogatók munkájának leépítésével. Emellett az a vizsgálati eredmény is kiemelt figyelmet érdemel, miszerint szakterületenként változik, hogy az orvosok inkább a személyes tájékoztatást vagy a digitális detailing megoldásokat részesítik előnyben.

Az ePatient – Új Betegek online (En)

A Pew Internet Research legújabb felmérései szerint az internet továbbra is kiemelten fontos szerepet játszik az egészségügyi tájékozódásban és az egészséggel kapcsolatos döntések meghozatalában. Az internetet információforrásként használó betegek 60 százaléka nyilatkozott úgy, hogy a kezelésekről alkotott véleményét, egészségügyi döntéseit befolyásolja a weben olvasott tartalom.

Gyógyszeripari cégek a Twitter-en – Nem elsők, de nem is utolsók (En)

Az eddig megjelent számos kritikai hangvételű írással ellentétben egy nemrégiben készült kutatás szerint a gyógyszeripar nem lassabb más iparágaknál a Twitter marketing célú alkalmazását illetően. Emellett a Whydot elnevezésű közösségi média tanácsadó cég felmérése alapján, bár a gyógyszeripari cégeknek csupán átlagos számú Twitter követője van, a felületen kialakuló interakcióban más szektorok képviselőinél aktívabban vesznek részt.

Mobil technológia és az egészségügy átalakulása (En)

Az új technológiák megjelenése alapvetően változtatja meg azt, ahogyan saját egészségi állapotunkat ellenőrizzük, betegségeinket felismerjük, illetve a megfelelő kezeléseket kiválasztjuk. Mára egyértelmű, hogy az egészségügy számos tényező együttes hatására megy keresztül egyfajta átalakuláson, de úgy tűnik, ebben a változásban a mobil készülékek egyre nagyobb száma játssza a főszerepet.

Új Apple iPad alkalmazások segíthetik a kreatívabb orvoslátogatói kommunikációt (En)

A napokban mutatta be az Apple két új iPad alkalmazását New York-ban. Mind a digitális olvasó iBook Textbook, mind a digitális tartalmakat szerkesztő iBooks Authoring Tool ingyenesen hozzáférhető lesz. Ezek az alkalmazások nagyban elősegíthetik az orvoslátogatók digitális kommunikációjának hatékonyságát, kreatív kialakítását.

Gyarmati G�bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat� �s Tan�csad� Kft. H2Online Digit�lis Marketing �gyn�ks�g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom�ny szolg�lat�ban
WEBBeteg Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.