Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Új trendek a magyar gyógyszeriparban (Hu)

2012-ben kiemelt fontosságú lesz az orvoslátogatók HR támogatása. A jövőben prioritást kell élvezzen a látogatók sales stratégiába történő, mélyebb szintű bevonása. A személyes orvoslátogatások és alternatív sales eszközök párhuzamos alkalmazása esetén szintén kritikus az emberek megfelelő beavatása, képzése, hogy az új eszközökre ne ellenségként, hanem „értékesítési partnerként” tekintsenek.

A sikeres gyógyszeripari közösségi stratégia titka (En)

Az alábbi interjúban a sikeres közösségi média jelenlét kialakításának lépéseiről kérdeztük Andrew Spong-ot, az egészségügyi online kommunikáció egyik kiemelkedő szakértőjét. Az alábbi cikk körüljárja azokat a problémákat, felvetődő kérdéseket, amelyekkel a gyógyszeripari marketing szakemberek szembesülhetnek az új, digitális megoldások alkalmazása során.

Johnson & Johnson BTW – 5 tipp a sikeres gyógyszeripari céges blog létrehozásához (En)

A Johnson & Johnson hivatalos blogjával igen magasra tette a mércét az egészségügyi és gyógyszeripari cégek számára. Milyen előnyökkel jár egy üzleti blog működtetése? Bár az eredmények, a közönséggel való aktív együttműködés és kommunikáció csak hosszabb idő után jelentkeznek, egy céghez köthető, folyamatosan frissülő online felület számos lehetőséget rejt a betegek, fogyasztók informálása, az adott cég profiljának bővítése kapcsán is. Íme, 5 tipp a sikeres gyógyszeripari blog létrehozásához.

Mayo Clinic Connect – egy betegközösség működtetésének lehetőségei és nehézségei (En)

A Mayo Clinic közösségi oldalára hat hónap alatt több mint 13 000 felhasználó regisztrált. A betegközösség fejlesztői hamar rájöttek, hogy a népszerű egészségügyi felület sikeres működtetésének legfontosabb feltétele az oldal folyamatos monitorozása, illetve az állandó felkészültség annak érdekében, hogy bármilyen felmerülő problémát azonnal kezelni tudjanak.

Orvosokkal való kommunikáció – a gyógyszeripari marketing új csatornái (En)

Az orvosok immár több csatornán keresztül szerzik információikat. A mobil, videó és közösségi források egyaránt népszerű eszközei a szakmai témákban való tájékozódásnak. Ezt a trendet követniük kell a gyógyszeripari cégeknek is kommunikációjuk során, hogy hatékonyan juttassák el üzeneteiket az egészségügyi szakemberekhez, illetve az általuk közvetített információ könnyen elérhető legyen.

Betegek – a gyógyszeripar által közzétett tartalom legjobb terjesztői? (En)

Ma már nem elég a pontos, értékes tartalom létrehozása. Akármilyen megbízható és érdekes az általunk közölt információ, ha nem jut el a célközönséghez, hiábavaló a tartalomszolgáltatás. Ebben leginkább maga a közönség segíthet. Ha megosztásra érdemes információt közlünk, és online eszközök segítségével lehetővé tesszük annak terjesztését, azt nagy részben maguk az olvasók juttatják el a szélesebb közönségnek.

Az egészségügyi mobil alkalmazások piacának robbanása – hétszeres növekedés (En)

Az egészségügyi alkalmazások nemzetközi piaca eddig nem látott növekedésen ment keresztül az elmúlt évben. Új felmérések szerint a piac elérte a 718 millió dollárt, ami hétszerese a tavalyi értéknek. Ennek ellenére bátran kijelenthető, hogy az egészséggel kapcsolatos alkalmazások piaca közel sem érte el csúcspontját – mutatta ki a research2guidance nemrég készült vizsgálata.

Gyarmati G�bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat� �s Tan�csad� Kft. H2Online Digit�lis Marketing �gyn�ks�g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom�ny szolg�lat�ban
WEBBeteg Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.