Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
Az internet elterjedése rendkívül gyors ütemben ment végbe az elmúlt években mind a fogyasztók, mind az orvosok körében nemzetközi és hazai viszonylatban egyaránt. A magyar orvosok körében az internet penetráció csaknem 100 százalék. Hét évvel korábban mindössze 65 százalékos volt a webes elérés, és 2007-ig dinamikusan, csaknem 30 százalékkal növekedett ez az arány.→
|
|
Andrew Spong-ot az európai egészségügyi online diskurzus résztvevői leginkább a HCSMEU (Healthcare Social Media Europe) alapítójaként ismerik. Interjúnkban a legújabb gyógyszeripari online trendekről, a hatékony digitális stratégia fontosságáról kérdeztük. →
|
|
Egy új felmérés szerint a gyógyszerekkel és egészségügyi termékekkel kapcsolatos tájékoztatást nyújtó portálok kevésbé népszerűek a hivatalos, állami, illetve non-profit cégek által működtetett weboldalakhoz képest. A megkérdezettek válaszai alapján az is kiderült, hogy az elégedettségi skálán magas értéket elérő oldalak nagy valószínűséggel válhatnak a portált látogatók elsőszámú egészségügyi információforrásává. →
|
|
Múlt héten jelent meg az első, gyógyászati segédeszközként regisztrált mobil alkalmazás, a brit Mersey Burns. Az ingyenes alkalmazás segítséget nyújt az égési sérülések osztályozásához és a megfelelő ellátáshoz. A Mersey Burns fejlesztőihez hasonlóan a gyógyszeripari cégeknek is kiemelt figyelmet kell fordítaniuk alkalmazásaik biztonságára, megbízhatóságára. Éppen ezért elengedhetetlen a szakemberekkel, illetve hivatalos szervekkel való konzultáció.→
|
|
A gyógyszeripari marketinggel és egészségüggyel foglalkozó portálok, blogok száma folyamatosan nő. Éppen ezért a hatalmas információtömegből néha nehéz a szakmailag igazán értékes, pontos és megbízható források kiválasztása. Íme, 10 gyógyszeripari blog, amelyet érdemes követni.→
|
|
A közösségi média meghatározó szerepe a mindennapi kommunikáció során mára már evidencia. A vélemények, tapasztalatok folyamatos megosztása, továbbadása alapvető szükségletté vált. Ez jelentősen átformálta a marketing szakemberek stratégiáit is, hiszen ma már az egyoldalú reklámoknál sokkal hatékonyabb megoldást kínálnak a közösségi kampányok, amelyekben a közönség aktív szereplőként vesz részt. Nincs ez másképp a gyógyszeripar területén sem. Az alábbi cikk három közösségi kampány bemutatására és értékelésére vállalkozik.→
|
|
Az orvoslátogatók mindennapi munkájának egyre fontosabb eszköze az iPad, és ez a fejlesztők figyelmét sem kerülte el. Számos alkalmazást kifejezetten az orvoslátogatói igényeknek megfelelő funkciókkal alakítottak ki. Az alábbi cikk a látogatók számára leghasznosabb alkalmazások működését, előnyeit mutatja be.→
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|