Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

A hazai gyógyszeripari helyzet értékelése, a 2012-es év kihívásai (Hu)

A hazai gyógyszeripar igazán eseménydús évet tudhat maga mögött, és várhatóan 2012 is tartogat majd új kihívásokat. Az egészségügy reformjának lépéseit összefoglaló Semmelweis és Széll Kálmán tervek számos olyan intézkedést vezettek be, illetve kezdeményeztek, amelyek alapjaiban alakítják át az egészségügyi, gyógyszeripari vállalatok belső működését és marketing stratégiáját egyaránt. Nem csak a kommunikációs célcsoportok köre, de az őket megcélzó, alkalmazható csatornák jellege is jelentősen megváltozott.

Miről árulkodnak a gyógyszeripari cégek weboldalai? (En)

A hatékony gyógyszeripari digitális marketing szerves részét képezi a cégek weboldalának létrehozása, folyamatos frissítése. A megbízható, informatív online tartalom nem csupán a betegedukációs és konkrét termékekhez köthető oldalakon alapvető elvárás, hanem a gyógyszeripari cégek saját, vállalati portáljain is.

A hatékony eDetailing kampány létrehozásának legfontosabb lépései (En)

2011 egyértelműen az Apple éve volt az egészségügyben. Táblagépeik mind az orvosok, mind a látogatók körében igen nagy népszerűségre tettek szert. Ezzel megkezdődött az egészségügyi szakemberek munkafolyamatainak átalakulása, emellett az új eszközök az orvoslátogatók mindennapi munkáját is jelentősen megváltoztatták. A látogatók egyre többször táblagépek, illetve azokon bemutatott eDetailing kampányok segítségével tájékoztatják az orvosokat az egyes termékekről.

Díjnyertes gyógyszeripari digitális projektek (En)

A gyógyszeripari marketing-mix egyre jelentősebb részét képezik a digitális megoldásokra támaszkodó kampányok. Ezt a tendenciát támasztja alá, hogy a múlt hónapban megrendezésre kerülő Pharmaceutical Marketing Excellence Awards (PMEA) díjazottjai között több digitális projekt is szerepelt. Így a GlaxoSmithKline, a Pfizer és a Janssen online kampányait is jutalmazta a zsűri.

2011 legjobb 5 mobil alkalmazása (En)

Néhány éven belül a mobil alkalmazások használata éppolyan megszokott lesz, mint napjainkban az internet böngészése. 2011 minden bizonnyal a mobil eszközök éve volt az egészségügyben is. Íme, az 5 legkiemelkedőbb, orvosoknak, illetve betegeknek készült alkalmazás 2011-ből.

SEO tippek gyógyszeripari oldalak fejlesztéséhez (En)

A SEO megoldásokat illetően igen nehéz helyzetben vannak a gyógyszeripar online fejlesztői. Míg más iparágak vállalatai számára a keresőoptimalizálás “csupán” annak eszköze, hogy weboldalaik a keresők találati listáiban minél előkelőbb helyet szerezzenek, a gyógyszeripari cégek számára a keresőmarketing az adherencia javításának eszköze is kell, hogy legyen.

CureTogether – nem csupán egy betegközösség (En)

A CureTogether online betegközösség 25 000 tagja több mint 576 különböző betegségről osztotta meg tapasztalatát az oldal létrehozása óta. A közösség tagjai nem csak egymást segítik az információk átadásával, a portál a betegek gyógyszeres kezelésekkel kapcsolatos visszajelzéseinek összegyűjtését is lehetővé teszi.

Gyarmati G�bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat� �s Tan�csad� Kft. H2Online Digit�lis Marketing �gyn�ks�g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom�ny szolg�lat�ban
WEBBeteg Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.