Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Megbízható egészségügyi portálok – a betegek legfőbb elvárásai (En)

Az egészséggel kapcsolatos weboldalak felelősséggel tartoznak az általuk közölt információ pontosságáért, hitelességéért. Egy nemrégiben készült amerikai kutatás kimutatta, melyek az oldalakat látogatók legfontosabb elvárásai. Az eredmények szerint az olvasók leginkább azokban az internetes forrásokban bíznak, amelyeket orvosuk ajánl. Emellett a tudományos cikkek és tanulmányok publikálása is fontos feltétel a páciensek számára.

Gyógyszeripar és közösségi média 2012-ben (Hu)

Ahogy a 2011-es év vége felé közeledünk, egyre több visszatekintő cikk jelenik meg az elmúlt évről, és ugyanígy számos írás igyekszik megjósolni 2012 legfontosabb trendjeit. Így van ez a gyógyszeripari kommunikáció terén is. Az elmúlt hónapokban a szakemberek egyre nagyobb hangsúlyt helyeztek a digitális megoldásokra és a közösségi média felületeire. Így hát nem nagy meglepetés, hogy 2012-őt már most az aktív gyógyszeripari online kommunikáció évének nevezték.

Az európai szervek engedélye után az FDA is elfogadta a Sanofi vércukorszintet mérő iPhone alkalmazását (En)

A Sanofi-Aventis és AgaMatrix közös vércukorszintmérő alkalmazása, az iBGStar terjesztése Európa után a tengerentúlon is lehetséges. Az eszköz a betegek eredményeinek naplózása mellett mindennapi segítséget nyújt a betegség kezelésében.

A leggyakoribb egészséggel kapcsolatos online keresések 2011-ben (En)

A Healthline elnevezésű egészségügyi keresőszolgáltatás közzétette 2011 leggyakrabban keresett egészséggel kapcsolatos kifejezéseit, témáit. A kimutatás alapján igen nagy eltérés figyelhető meg a személyi számítógépeken és a mobil eszközökön folytatott keresések között.

A gyógyszeripari közösségi média sokkal több, mint egyszerű információközlés (En)

A gyógyszeripari közösségi média célja elsősorban nem az információ közzététele, hanem a potenciális ügyfelekkel, vásárlókkal és betegekkel való interakció. Bár a közösségi felületek tájékoztató tartalmat is megjelentetnek, ezek a csatornák arra is lehetőséget adnak, hogy az olvasó visszajelzést adjon, termékekkel kapcsolatos kérdéseket tegyen fel, illetve többet tudjon meg a cég arculatáról, céljairól.

5 mobil trend 2012-ben (En)

A mobil eszközök mindennapi életünkre gyakorolt hatása várhatóan 2012-ben sem csökken. Túlzás nélkül állítható, hogy az emberiség kollektív tudásanyaga az eszközök által mindenki számára elérhető, mindig és mindenhol. Mégis milyen jellegzetes trendek várhatók 2012-ben a mobil technológia terén?

A közösségi játékok és az egészséges életmód (En)

Egyre nagyobb figyelem irányul az egészséggel kapcsolatos közösségi játékokra, amelyek a közösségi csatornák előnyeit használják fel, hogy segítsék a pácienseket az egészségtudatos életvitel kialakításában. Íme néhány példa, hogyan alkalmazhatók a közösségi játékok az egészséges életmód fenntartásában.

 

 

Ezúton szeretnék minden kedves olvasónknak kellemes ünnepeket és boldog új esztendőt kívánni!

 
Gyarmati G�bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat� �s Tan�csad� Kft. H2Online Digit�lis Marketing �gyn�ks�g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom�ny szolg�lat�ban
WEBBeteg Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.