Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Az egészségügyi digitális marketing 2012-es trendjei (En)

Hogyan változik az egészségügyi marketing a digitális eszközök egyre általánosabb használatával? Hogyan alkalmazkodnak majd a gyógyszeripari és egészségügyi szakemberek az új trendekhez? Milyen változások várhatók 2012-ben? Ezekre a kérdésekre igyekszik választ adni az alábbi prezentáció.

Roche és Pfizer: az első hivatalos gyógyszeripari Google+ oldalak (En)

Immáron a gyógyszeripari cégek is csatlakoznak a Google+ felhasználók egyre népesebb táborához. Elsőként a Roche és a Pfizer török leányvállalata regisztrált a közösségi felületen. A Roche a céges profilon kívül egy humánerőforrás oldallal is jelen van a Google+-on.

A tartalom marketing szerepe az egészségügyi kommunikációban (Hu)

Gyógyszeripari és egészségügyi szakembereknek egyaránt érdemes szem előtt tartani, miért is fordulnak a betegek online egészségügyi forrásokhoz. A páciensek elsősorban akkor keresnek rá bizonyos betegségekkel kapcsolatos kérdésekre, ha önmaguk, rokonaik, barátaik egészségügyi problémáiról, kezelési lehetőségekről szeretnének többet megtudni. És hogy mire van szükségük elsősorban? Könnyen érthető, megbízható és következetes információra.

9 egészségügyi mobil alkalmazás, amit érdemes jobban megismerni (En)

Semmi kétség: mára már a mobil eszközök döntő szerepet játszanak az egészségügy területén. A rengeteg letölthető app között nehéz eligazodni, megtalálni a könnyen használható, értékes információt nyújtó megoldásokat. Íme 9 egészségügyi mobil alkalmazás, amelyet minden szakembernek és betegnek érdemes közelebbről megismernie.

A Sanofi továbbra is kiemelt figyelmet fordít a közösségi médiára (En)

A Sanofi “Miért Inzulin?” elnevezésű kampányával bizonyítja, hogy a közösségi csatornák nem csupán az egyoldalú üzenetközvetítésre használhatók, hanem ennél sokkal többre: a betegekkel való interakció kiváló eszközei is lehetnek.

Az európai páciensek szívesen fordulnának gyógyszeripari cégekhez információért – de ennek tere nem a Facebook vagy a Twitter

A direkt marketing szigorú európai szabályozása ellenére egyre több internetező páciens várna receptköteles gyógyszerkészítményekkel kapcsolatos tájékoztatást közvetlenül a gyógyszeripari cégektől – mutatta ki a Manhattan Research legújabb kutatása.

A Boehringer közösségi játékának célja, hogy javítsa az iparág megítélését (En)

A Boehringer Ingelheim Farmville-re emlékeztető Facebook játéka hatékony kommunikációs felületet teremthet a betegek és gyógyszeripari cégek számára. A Syrum elnevezésű alkalmazás emellett a gyógyszeripar jó hírnevét is igyekszik visszaállítani.

Gyarmati G�bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat� �s Tan�csad� Kft. H2Online Digit�lis Marketing �gyn�ks�g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom�ny szolg�lat�ban
WEBBeteg Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Joginyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.