Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen kérjük, kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
Egy két éve, 2009 júniusában megjelent blogbejegyzés igen borúlátó módon jósolta meg, hogyan tartják távol majd magukat a gyógyszeripari cégek a modern digitális marketing eszközöktől. Két évvel később a szerző visszatekint, vajon bevált-e jóslata: valóban nem férnek össze a gyógyszeripari cégek és a hatékony digitális megoldások?→
|
|
Mára a betegek korlátlanul juhatnak hozzá a legfrissebb egészségügyi információkhoz, alkalmazások hosszú sora teszi egyszerűbbé a kezelésekkel kapcsolatos döntéshozatalt, a kórházakról, orvosokról és biztosításokról végtelen számú weboldal közvetít hiteles adatokat. A személyes elektronikus kórlapok pedig az összes egészségügyi adatunkat hordozhatóvá, könnyen elérhetővé teszik. Legalábbis ezt állítják az egészségügy szakértői. De mi a helyzet valójában? Íme az öt legelterjetebb mítosz korunk tájékozott, egészségügyi kérdésekben magabiztos betegéről. →
|
|
Idejétmúlt elgondolás, miszerint a mobil eszközök használata az egészségügy élesen elkülöníthető új jelensége. Valójában a jól működő mobil megoldások szerves részét képezik egy öszetett marketing stratégiának. Íme, egy infografika a legújabb mobil trendekről. →
|
|
Ha távol tartjuk magunkat az online közösségi oldalaktól, az mára már olyan, mintha nem rendelkeznénk telefonnal. Ezekre a felületekre egyre többen regisztrálnak az idősebb korosztály tagjai közül. A Facebook-on az 55 évnél idősebb hölgyek csoportja fejlődik a legdinamikusabban. Így elavulttá válik az érv, miszerint a közösségi média csupán a fiatalokat vonzza. A közösségi médiáról, mint forradalomról beszélni nem túlzás. Ez valójában nagy lehetőséget jelent az egészségügy számára, hiszen a közösségi eszközökkel eddig nem látott hatékonysággal segíthetünk a pácienseknek egészségügyi kérdésekben.→
|
|
A Pfizer minden közösségi eszközt megragad, hogy a gyógyszerhamisítás veszélyeire minél szélesebb körben felhívja a figyelmet. Elsőként a Pfizer Global Security Twitter név alatt hangsúlyozta a cég a hamisítással kapcsolatos egyre szigorúbb rendelkezések szükségességét. A biztonsági intézkedéseket, a Pfizer jogi és hatósági szakembereinek munkáját a cég Youtube csatornáján ismerhetjük meg közelebbről.→
|
|
A mobil készülékeken való egészségügyi információszerzés és tartalom létrehozása kifejezetten közösségi jellegűvé vált. A mobil tartalmak konkrét fogyasztói, illetve szakmai csoportoknak szólnak. Emellett a készülékek felhasználói által létrehozott információ lehetőséget teremt bizonyos egészségügyi trendek követésére például kulcsszavak, bejegyzések és helymegjelölések alapján.→
|
|
A PwC Egészségügyi Kutató Intézet eredményei alapján a közösségi média és az egészségügyi adatok biztonsága lesz a 2012-es év legnépszerűbb témája. Az intézmények várhatóan egyre gyakrabban használják majd ki a közösségi alkalmazások nyújtotta lehetőségeket a lakosság egészségügyi tájékoztatásakor. Emellett a betegek személyes adatatainak biztonsága elsőszámú szempont lesz a kórházak kiválasztásánál.→
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|