Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen kérjük, kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

A közösségi oldalakon csak nagyon ritkán esik szó mellékhatásokról (En)

A mellékhatások nyilvános kezelésével kapcsolatos félelmek hosszú ideje hátráltatják a gyógyszeripari közösségi média tevékenység fejlődését. Egy nemrégiben végzett, számos közösségi oldalra kiterjedő kutatás azonban rámutatott, hogy a felhasználói bejegyzések, hozzászólások kevesebb mint 1 százaléka tett csupán említést mellékhatásokról.

Gyógyszeripar és közösségi média – az elsőszámú szempont (Hu)

Nemrégiben állított össze a Combined Media egy szavazást a gyógyszeripari közösségi média prioritásairól. A kérdés az volt, vajon mire kell leginkább figyelni a közösségi oldalakon, mi a közönséggel való kapcsolatépítés legfontosabb eleme.

Google AdWords hirdetési előírások az egészségügy és gyógyszeripar számára (En)

Az internetes hirdetésekre vonatkozó szabályok átfogó ismerete kiemelten fontos az egészségügy területén. Ezt a közelmúltban több elrettentő példán keresztül is megfigyelhettük. De melyek a legfontosabb előírások, amelyek betartásával elkerülhetjük a súlyos büntetéseket?

Az orvoslátogatók új társa: az iPad (En)

A táblagépek mára nagy változást hoztak mind az orvoslás, mind a személyes egészségmegőrzés területén. Az új eszközök a gyógyszeripari marketing és értékesítés folyamatait is átalakítják. Az orvosok mintegy 49 százalékához jutott már el termékinformáció iPad-en vagy más táblagépen. A bemutatók kiváló lehetőséget teremtenek a cégek arculatának építéséhez. A visszajelzések szerint ugyanis az orvosok leginkább a bemutatókban elhangzott márkanevekre emlékeznek.

Páciensek az internet korában (En)

A betegek új generációja egyre gyakrabban az internethez fordul bizonyos egészségügyi információkért. Mára a páciensek családtagjaik, barátaik problémáira is sokszor a világhálón keresnek megoldást. Ennek eredményeként átalakulnak, fejlődnek keresési szokásaik, illetve megváltozik kezelőorvosukkal való kapcsolatuk.

A digitális csatornák egyre nagyobb szerepet kapnak a gyógyszeripari média mixben (En)

A digitális marketing megoldások most először veszik át a vezető szerepet a hagyományos kommunikációs csatornáktól a gyógyszeripari termékek népszerűsítésében – mutatta ki a Cutting Ege Information konzultációs cég tanulmánya.

Az orvostudomány mobil korszaka (En)

A legújabb mobil eszközök fejlesztésével és bevezetésével a hordozható készülékek új generációja közös infrastruktúrát biztosít a felhasználóknak – Interjú Eric Yablonka-val, a Chichago-i Orvosi Egyetem vezető informatikusával.

Gyarmati G�bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat� �s Tan�csad� Kft. H2Online Digit�lis Marketing �gyn�ks�g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom�ny szolg�lat�ban
WEBBeteg Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Joginyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.